Avatar billede martinjaeger Nybegynder
19. juni 2003 - 10:24 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor starter min computer ikke??

Hej, jeg har netop erhvervet mig en ny computer....i samlesæt. Mit problem er at kabinettet ikke arbejder særlig godt sammen med bundkortet.
Der kommer masser af strøm til bundkortet fra strømforsyningen(grøn diode). Har isat System Panel connectors præcis som der står i vejledningen. Men når jeg trykker på start knappen sker der ingen ting. Har prøvet med et andet motherboard, hvor System Panel connectors sad præcis ens, som med det nye. Der virkede det fint.

Hvad har jeg overset??
Avatar billede morten_leth Nybegynder
19. juni 2003 - 10:27 #1
er det samme fabrikat... fordi jeg havde samme problem og det var fordi jeg ikke havde sat power i den rigtige.... så...
Avatar billede the_legend Nybegynder
19. juni 2003 - 10:28 #2
kan også være et defekt bundkort har jeg oplevet før!
Avatar billede morten_leth Nybegynder
19. juni 2003 - 10:28 #3
altså de motherboards du har prøvet med....
Avatar billede martinjaeger Nybegynder
19. juni 2003 - 10:30 #4
Begge bundkort er ASUS bundkort.....har checket gundigt efter i begge manualer....
Avatar billede morten_leth Nybegynder
19. juni 2003 - 10:46 #5
hvorfor giver du point allerede??? har du fundet ud af problemet???
Avatar billede morten_leth Nybegynder
19. juni 2003 - 10:48 #6
og har du prøvet at smide dit mobo over i en anden computer og se om det virker... mit var også et ASUS... og den skal være på ATX suply.... de pin der hedder det.... jeg kan godt finde ud af det rigtige sted at sætte den.. så det skulle virke... men.....
Avatar billede martinjaeger Nybegynder
19. juni 2003 - 10:48 #7
det var en fejl
Avatar billede martinjaeger Nybegynder
19. juni 2003 - 10:54 #8
Men??
Avatar billede morten_leth Nybegynder
19. juni 2003 - 11:29 #9
skriv hvad det er for en model... så skal jeg finde den rigtig e pin at sætte den i....