Avatar billede maínframe.subnet Nybegynder
04. december 2000 - 22:55 Der er 1 kommentar og
8 løsninger

hjemmeside + wallpapers

Hej

Hvad syntes i om denne opstilling på hjemmesiden og om mine wallpapers! godt/skidt?

http://www.graphix.subnet.dk/mediaken/wall/wall.htm

mvh.
Kenneth Madsen
Avatar billede okay Nybegynder
04. december 2000 - 23:00 #1
Lave noget i toppen (reklamere, dit logo)..

Lave noget i bunden....sådan noget \"copyright osv.....\"

Baggrund: synes du skal skifte den med en COOL billede...

Den billede til højre synes ik den skal stå der, hvorfor står den der endelige...

det var det jeg synes...men ellers har du en fin/god hjemmeside...
Avatar billede parazite Nybegynder
04. december 2000 - 23:10 #2
Modsat okay, så synes jeg IKKE du skal fylde noget i toppen. Det diskrete logo til venstre er SEJT! :o) Nu jeg tænker over det, så er min holdning til din side helt modsat okay\'s. Designet er stilrent, og anderledes, omend samme opstilling er set før. Det ser en smule sjovt ud på en 1280 * 1024, men ikke noget alarmerende.
Wallpapers : Generelt skal du lave wallpapers, der har mere grafik og mindre af dit logo. Jeg ville personligt lægge mere mærke til et grafisk FEDT wallpaper, med dit navn og URL i højre hjørne, end dit logo plastret ud skærmen.

- Parazite
Avatar billede jakoba Nybegynder
05. december 2000 - 00:56 #3
Enig med parazite. køn site. Subnets editor tillader vist ikke at du laver sider der tilpasser sig til det vindue de vises i, men mon ikke du kunne få lov til at centrere siden i vinduet. Det ville gøre det lidt kønnere i vinduer der er for store.

Godt nok er dine wallpapers ikke baggrundsbilleder, men jeg synes alligevel der er lovlig meget kontrast i dem. De vil dominere skærmen mere end de burde.

Den lyse okker(?) baggrund fremhæver wallpaper billederne fint og er ret super. Til gengæld ser de 5 lodrette streger ikke ud til at have noget med noget at gøre. Hvorfor bruger du plads på dem?

mvh JakobA
Avatar billede powell Nybegynder
05. december 2000 - 07:42 #4
Jeg syntes derimod, igen, at det ser ud til at der mangler noget i top og bund. Efter at havde sidet og scrollet med min mus-tast, uden at komme nogen steder... Ellers et ret sejt design.
Avatar billede billabalong Nybegynder
10. december 2000 - 00:29 #5
Ja helt sikkert ikke dårligt, du skal helt klart beholde dit logo diskret oppe i hjørnet men måske skulle du ændre en smule på det da det godt kan virke mere som et \"bookmark\" end et logo.

Du skal ligge noget nederst på siden, det virker lidt skaldet at der ikke er noget som helst, jeg kan se at du har sat højden til 100% på tablet og bottommargin/topmargin til \"0\", men du kan stadig scrolle en lille smule både i 1024x768 og 800x600 hvilke var det eneste jeg testede men også er det langt de fleste bruger, så jeg forslår klart at du sæter en \"prop\" i bunden for at opnå en effekt af helhed.

Wallpapers, klart fede! men brug mere tid på selve wallpaperet end på at klister dit logo på dem, medmindre det selvfølgelig er en del af grafikken ;), så vil du uden tvivl kunne opnå bedre resultater.

alt i alt en respektabel side
Avatar billede ezzuk Nybegynder
13. december 2000 - 21:16 #6
hvis jeg skulle bedømme designet, vill det nok få en ret høj karakter, det er pissefedt lavet! det er skummelt og det er kreativt!
Avatar billede ezzuk Nybegynder
13. december 2000 - 21:17 #7
men det med dit eget navn, det fylder ALT for meget.....sorry to inform you that, det burde være lidt mere diskret.
Avatar billede equip.dk Nybegynder
14. december 2000 - 14:02 #8
Du skal have det til at passe med skærmst. - ellers ser det kanon ud.
Glæder mig til at se hvad der ellers kommer til at ske på dit site...
Avatar billede imp Nybegynder
17. december 2000 - 19:32 #9
Hmmm.. Fedt site.. Kan godt lide det.. Du burde bare bruge en anden farve end hvid til baggrund da den er VILDT irriterende at se på i en 1280 * 1024 opløsning! Man får ondt i øjnene! brug en lidt mere creamet farve... så bliver sitet osS varmere end det er nu.

Dine wallpapers bryder jeg mig ikke særlig meget om... De er for kedelige og at du har klistret dit navn ind over det hele med en ikke anti-aliased font er da for grimt. Du skulle skrive dit navn meget mindre!

Den sidste af wallpaperne er mega irriterende for man kan ikke se hvad det er for nogle ting du har brugt til at kreere det.. Du ved.. Hvilke billeder der egentlig ligger i baggrunden. Efter min mening skulle du lave det så man ikke lægger mærke til hvad det er hvis man bare kigger på det, men at hvis man kigger rigtig godt efter kan man se hvad det er... Hvis du forstår... (et godt eksempel på dette ses på http://www.flatrate.f2s.com/onyro.jpg - lavet af Athony Kyriazis http://www.onyro.com)

Og du skal nok også lave dine baggrundsbilleder til højere opløsning end 1024 * 768...

Det er ret irriterende at man skal scrolle.. Selv i 1280 * 1024 skal man scrolle!

Men alt i alt er det et rigtig flot design! Bare alt for \"stort\" i bredden...

For mig ser det ud som om at du har tænkt dig der skal være tekst der hvor der er tomt med hvid baggrund og står \"gtyyyyyy\".. Det synes jeg ikke der burde.. Du burde kun skrive i den \"brune\" kasse tingest da det med at du skriver i den hvide kolonne ikke passer ind...

BLAH BLAH BLAH... Jeg kan ikke finde ud af at formulere mig.. Jeg ved det godt *S*

- imp