Avatar billede mysitesolution Nybegynder
18. juni 2003 - 20:32 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

TV-OUT på wide screen

Hvordan gør jeg så det der bliver sendt fra mit GeForce 4 mx 440/s tv out er i widescreen? Det er fordi jeg har et widescreen tv som jeg vil kunne spille spil på...
Avatar billede moltzen Nybegynder
18. juni 2003 - 20:35 #1
du mangler et kabel.. scartstik til jackstik(lyd) og så et phonostik til billede... så kan du koble det til din maskine og ind bag i dit fjernsyn!.. men hvis dit fjernsyn er et kvali .. kan du nok se noget.. ellers er det svært ved de 50 hz.. man kan ik spille CS har jeg prøvet =)
Avatar billede mysitesolution Nybegynder
18. juni 2003 - 20:37 #2
... jeg ved godt hvordan man ser på tv via nView, men hvordan gør man så det er widescreen og ikke 4:3
Avatar billede mysitesolution Nybegynder
18. juni 2003 - 20:37 #3
jeg har spillet Need For speed.. det er vildt fedt på widescreen
Avatar billede moltzen Nybegynder
18. juni 2003 - 20:39 #4
Ja.. har jeg også prøvet.. men der ik noget prob med at få fjernsynet til at køre widescreen fra compen af.. jeg havde ik.. man skal bare vælge det på fjernsynet..
Avatar billede mysitesolution Nybegynder
18. juni 2003 - 20:40 #5
Øhh ja.. man kan lave det widescreen på fjernsynet men så bliver det strukket ud, eller så bliver den øverste og nederste kant skåret væk
Avatar billede kenp Novice
18. juni 2003 - 22:49 #6
når du har "fjernsynet" aktiveret som primærskærm så ændre skærmopløsning ganske som du plejer! hvis fjernsynet og comp. snakker rigtigt sammen, så har du også muligheden for at vælge den skærmopløsning som passer med widescreen
Avatar billede mysitesolution Nybegynder
19. juni 2003 - 08:24 #7
jeg har kun mulighed for 640*xxx 800*xxx 1024*xxx

Kan jeg sætte på et eller andet sted, så min skærm er widescreen

Det er et philips 28" widescreen
Avatar billede mysitesolution Nybegynder
26. juni 2003 - 23:02 #8
lukker