Avatar billede hyperdome Nybegynder
18. juni 2003 - 20:10 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Fjerne "hyperlinks" mappen fra foretrukne permanent

Hey...
Kunne ik lige finde ud af hvor jeg skulle smide det her :)
Men mappen hyperlinks i min foretrukne bliver ved med at komme frem efter jeg har slettet den, der skulle være en måde man ka fjerne den fra i regedit, men sådan noget husker jeg ikke lige på i hovedet desværre :|

Håber i kan hjælpe :)
På Forhånd Tak
Avatar billede double-g Juniormester
18. juni 2003 - 20:48 #1
Du kan også bare højreklikke på mappen og vælge - egneskaber -  skjul -

Så vises den ikke mere
Avatar billede blueberry1337 Nybegynder
18. juni 2003 - 22:51 #2
Hey//

Bare skjul den!! højre klik og skjul!

Så let er det, kan ikke slette den helt, så kan windows ikke finde ud af hvor den skal ligge hyperlinks henne!!

//Blue-
Avatar billede hyperdome Nybegynder
20. juni 2003 - 13:10 #3
Jeg mener at man kan fjerne den via regedit på en eller anden måde :|
Avatar billede double-g Juniormester
20. juni 2003 - 13:18 #4
Det mener jeg også man kan, men jeg kan ikke huske hvordan. Derfor lagde jeg også kun den alternative måde som en kommentar.
Avatar billede ballsic Nybegynder
22. juni 2003 - 04:14 #5
Du kan ændre placeringen i regedit til en tom mappe, og derefter slette mappen foretrukne.
Avatar billede hyperdome Nybegynder
22. juni 2003 - 14:34 #6
Hvorhenne i regedit ? :)
Avatar billede ballsic Nybegynder
22. juni 2003 - 16:47 #7
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Shell Folders
Avatar billede hyperdome Nybegynder
23. juni 2003 - 00:37 #8
Hmm der står ikke noget om mappen "hyperlinks" kun Foretrukne... hvilket jeg ikke tror er den mappe jeg skal ændre..
Avatar billede hyperdome Nybegynder
12. juli 2003 - 14:43 #9
hmm :D