Avatar billede eclain Nybegynder
18. juni 2003 - 17:11 Der er 6 kommentarer

100 fps lagg?

Hejsa..

Jeg er meget optaget CS men det iriterer mig noget så grusomt at vis jeg sætter min fps på 100 så lagger PC'n så grumt.. Hvad kan jeg gøre..?
Avatar billede eclain Nybegynder
18. juni 2003 - 17:13 #1
i skal da lige vide hvilken comp jeg har:

P4 2.6
GeForce Fx 5600
512 Mb DDr RAM
Samsung SyncMaster 757Nf
Avatar billede eriklind Nybegynder
18. juni 2003 - 17:14 #2
Du blive nød til at fortælle noget mere - hvad betyder "lagger" ?
Avatar billede amplificator Nybegynder
18. juni 2003 - 17:17 #3
Lagger betyder at det hakker..
Avatar billede moltzen Nybegynder
18. juni 2003 - 17:26 #4
installer den nyeste driver fra www.nvidia.com og så skal du installere Powerstrip http://www.entechtaiwan.com/files/pstrip.exe , under display settings skal du vælge refresh rate, og så vælge den opløsning som du bruger i cs og sætte den til 100 Hz. Der efter gå ud og højreklik,  egenskaber og så ind under Grafik kort instillingerne og under OpenGL slår du Vsync fra (lodret synkronisering) noget i den retning :D .. så prøv at gå ind i CS og i console skriv  fps_max 100
og se hvad der så sker :)
Avatar billede moltzen Nybegynder
18. juni 2003 - 17:28 #5
Det har jeg.. og har en
P4 2,6
Geforce 4 Ti 4200
512 DDR ram
HP 71 skærm.
Har 100 fps konstant uden lag!..
Nb husk at trykke "lock" dine Hz, i Powerstrip..
gl hf :)
Avatar billede tgv Nybegynder
18. juni 2003 - 21:22 #6
Har oplvet det samme engang.. prøv at skrive fps_max 90 og se om det lagger der.. ved godt at det er uacceptabelt men der er som om at nogle spil kan få "for mange fps" og så hopper den rundt :D

Bare mærkeligt det kun sker på nogle comps :D