Avatar billede encorez Nybegynder
18. juni 2003 - 15:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Stifinder i browser

Hej

Dette spørgsmål er gået igen på eksperten, men jeg forsøger lige igen. Jeg er ude efter et script der lignende en stifinder kan upoade, downloade, rename, move, oprette osv.

Jeg har kigget på hotscripts, men der er jo en del af den slags unde php, og jeg synes inden jeg går i krig med at downloade og bruge lang tid på at konfigurere og til sidst om lang finde ud af hvilken en er den bedste, så ville jeg høre på eksperternes erfaringer først.

Så er der nogen der kender færdige scripts der kan dette og kan anbefale dem?

Mvh. Simon
Avatar billede jakoba Nybegynder
18. juni 2003 - 16:07 #1
Det hedder et FTP program og dem er der mange af. endda ofte gratis.
Det jeg bruger hedder CuteFTP http://www.cuteftp.com/downloads/cuteftp.asp
Avatar billede jakoba Nybegynder
18. juni 2003 - 16:08 #2
Ps: nogen hosts tillader ikke deres beboere at benytte FTP da det kan misbruges så det skader serveren. check det.
Avatar billede encorez Nybegynder
18. juni 2003 - 16:12 #3
det bruger jeg også, det er udmærket, men jeg skal bruge et script til en hjemmeside, hvor en bruger har de samme funktioner som i et ftpprogram
Avatar billede nicklasb Nybegynder
18. juni 2003 - 17:25 #4
Avatar billede encorez Nybegynder
18. juni 2003 - 19:59 #5
den har jeg også kigget på fra tidligere spørgsmål, men umiddelbart kan den ikke uploade, det kunne selvfølgelig laves. Men jeg ville gerne høre om ikke nogen er stødt på andre alternativer
Avatar billede esbenr5508 Nybegynder
25. april 2005 - 10:24 #6
Skal det være i PHP eller et ASP? Jeg har lavet et i ASP der fungerer fint, men det kræver self. at du har en række komponenter indstalleret og en windowsserver..
Avatar billede esbenr5508 Nybegynder
25. april 2005 - 10:25 #7
Hovsa, havde ikke lige st jeg var endt under PHP. Så kan jeg nok ikke hjælpe dig.