Avatar billede morten.n Nybegynder
18. juni 2003 - 11:28 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

gratis hjemmeside

hej er der nogen der kender en god side hvor jeg kan bygge en gratis hjemmeside der skal være plads til billeder og sider på den og den skal ikke ha et for langt navn som f.eks. hvis min side skal hedde fubu-eminem2 skal der ikke komme til at stå www.fubu-eminem2.webbyen.dk
det er for langt men kom med et bud så skla jeg se om det virker...
Avatar billede ducks Nybegynder
18. juni 2003 - 11:30 #1
www.frip.dk plejer at være gode, den er nede lige nu pga. ombygning og forbedring.

www.gratis-ting.dk > hjemmesider, der kan du søge efter udbydere af gratis webhost.
Avatar billede ducks Nybegynder
18. juni 2003 - 11:31 #2
Avatar billede nielshansen Nybegynder
18. juni 2003 - 11:31 #3
Du kan jo bruge det gratis domæne .tk som redirect, se mere på http://dot.tk/.
På den måde kan du fx. få minhjemmeside.tk helt gratis (dog med reklamer)
Avatar billede nielshansen Nybegynder
18. juni 2003 - 11:33 #4
Hjemmesideplads kan du finde her: http://www.internetplads.dk/
Avatar billede Slater Ekspert
18. juni 2003 - 11:33 #5
brinkster.com ... absolut godt, de understøtter bare ikke PHP og mySQL, men ASP og Access i stedet... og Access sutter jo pænt meget numse.
Avatar billede morten.n Nybegynder
18. juni 2003 - 11:37 #6
point har jeg sq nok af ikke noget problem..
Avatar billede Slettet bruger
18. juni 2003 - 11:37 #7
Avatar billede Slettet bruger
18. juni 2003 - 11:38 #8
De undstøtter php og mysql og du får ftp adgang og 50 MB.
du kan også kigge på www.internetplads.dk og finde lige det der passer dig
Avatar billede Slettet bruger
18. juni 2003 - 11:39 #9
nielshansen > sorry havde lige overset at du havde skrivet den adresse. :-)
Avatar billede disky Nybegynder
18. juni 2003 - 18:21 #10
det svar du har accepteret er en selvmodsigelse.

'plejer at være gode' okay fair nok
'den er nede ligu nu pga. ombygning og forbedring' modsiger ovenstående.

Hvis de ikke engang kan forbedre systemmet uden at lægge det ned er de ikke værd at satse på.
Men det er ligesom andre gratis services på nettet, kvaliteten er dårlig.
Avatar billede clausbr Nybegynder
07. juli 2003 - 17:14 #11
Jeg er Web-master for freesub.dk hvor du kan oprette gratis hjemmesider med subdomain xxx.freesub.dk
du for 10 mb Harddisk mulighed for opgradering  til 1 GB Harddisk under støtter ASP CGI JAVA HTML
ubegrænset besøg.  Tjek www.freesub.dk  og ønsker du besøg til din hjemmeside så opret dig i search.FreeSub.dk
det er gratis Tjek www.Search.freesub.dk oprettelsen sker lige med det sammen så du kan finde dig selv i søgemaskinen.