Avatar billede hw1316 Nybegynder
18. juni 2003 - 10:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Rengøring af computerskærm

Jeg har efterhånden fået en del fedtede fingre på min skærm, og det er jeg egentlig ret træt af.

Er der nogen som har et par gode råd, omkring hvilke rengøringsmidler jeg kan anvende til rengøring af skærmen?
Avatar billede a-torsten Nybegynder
18. juni 2003 - 10:37 #1
Jeg plejer at bruge isopropyl-alkohol købt hos materialisten (matas) ... Det fjerner alt.. Og virker helt kanon....

Ellers kan du bare bruge alm vinduesrens.... Bare husk at sprøjte på kluden  og ikke på skærmen....

-Anders
Avatar billede soreno Praktikant
18. juni 2003 - 10:38 #2
Jeg bruger lidt vinduesrens på en bomuldsklud (på en crt skærm).

Hvis du lader være med at sætte fingre på din skærm behøver du ikke gøre den ren igen, kun tørre støv af engang i mellem.
Avatar billede hw1316 Nybegynder
18. juni 2003 - 10:38 #3
Jamen det lyder som en god idé, det var det jeg skulle vide. Point til dig og tak :-)
Avatar billede hw1316 Nybegynder
18. juni 2003 - 10:39 #4
Soreno --> Sorry, så ikke dit svar før nu...