Avatar billede juliepigen Nybegynder
18. juni 2003 - 09:40 Der er 18 kommentarer

3d car desigen program

hey fyre jeg har meget brug for et program som kan designe biler  vis der er nogle der kan sende mig et link til et sted.Hvor jeg kan få fat i sådan et. Eller kan fortelle mig hvad sådan et program heder ville det være perfekt..
det skal vare et hvor alle formene er lavet for starten.freks man veljer skroget på en bil og og så vejle man vilke dele der skal sættes på..

Knus Fra juliepigen
Avatar billede donwang Nybegynder
18. juni 2003 - 09:50 #1
Har du ikke lige spurgt om det?
Avatar billede donwang Nybegynder
18. juni 2003 - 09:51 #2
Jo du har så, din bruger er jo lige oprettet!
Avatar billede hoejrup Nybegynder
18. juni 2003 - 10:04 #3
Der er massere af programmer til at designe biler med.

Strata 3d, 3d Studio Max, Rhino 3d, Blender 3d, Lightwave 3d,  AutoCad mv.

/per
Avatar billede juliepigen Nybegynder
18. juni 2003 - 10:13 #4
er der nogle af disse programmer som har bilederne lagt ind i forvejen..sådan mere bruger venligt :)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
18. juni 2003 - 10:33 #5
Brugervenlig? Når du designer biler, så skal du gøre det helt fra bunden. Ellers er der ikke tale om design. :-)

/per
Avatar billede juliepigen Nybegynder
18. juni 2003 - 10:46 #6
hmm så udtrykker jeg mig ik ordenligt

det jeg mener er at man skal kunde gå ind i programet og vælge hvilken bil man vil ha og så kan man sætte skørtesæt og felje osv....
Avatar billede hoejrup Nybegynder
18. juni 2003 - 11:12 #7
Det tror jeg ikke findes på internettet. så må du igang med at udvikle et program med de egenskaber.

/per
Avatar billede juliepigen Nybegynder
18. juni 2003 - 11:19 #8
gider du ik prøve og lede på nettet..du kan sikkert finde alt vis du leder efter det :)
Avatar billede kane Juniormester
18. juni 2003 - 11:22 #9
hahah jeg tro juliepigen lige løftede op i kjolen, og hun har nok ingen trusser på.
hvor er du klam at høre på........"gider du ik prøve og lede på nettet..du kan sikkert finde alt vis du leder efter det :)"
Avatar billede donwang Nybegynder
18. juni 2003 - 11:29 #10
I mujaffa-spillet kan du squ få lov at smide gejl på! www.dr.dk/banjo
Avatar billede juliepigen Nybegynder
18. juni 2003 - 11:34 #11
svans
Avatar billede donwang Nybegynder
18. juni 2003 - 11:39 #12
Det er da vist dig der er en "svans", en dreng der udgiver sig som at være pige hmm... Den har jeg da vist hørt før..?
Avatar billede donwang Nybegynder
18. juni 2003 - 11:40 #13
Avatar billede donwang Nybegynder
18. juni 2003 - 11:44 #14
Anmeldt..!
Avatar billede juliepigen Nybegynder
18. juni 2003 - 11:48 #15
Stilet du var en hund heletiden
Avatar billede kane Juniormester
18. juni 2003 - 11:52 #16
HHHHHHHHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHHAHHAHAHH HOOHOHOHOOOOOOHOHOOHO HIIIIIIHIHIHIHIHHU
Avatar billede donwang Nybegynder
18. juni 2003 - 12:34 #17
Nemlig;)
Avatar billede blikspand Nybegynder
27. juni 2003 - 22:24 #18
hmm... på et eller andet punkt kunne jeg se det interesante i at undersøge om en pige får mere hjælp her på siden end en fyr... dog, i dette tilfælde tvivler jeg på formålet var så intelektuelt som så. ;)