Avatar billede flodden Nybegynder
18. juni 2003 - 09:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Alle mapper er skrivebeskyttet .

Jeg har installeret Win XP Pro, på en computer men når jeg vil installere nye programmer og lave noget  siger den at alle filer og mapper er skrivebskyttet, er det noget man kan pille fra et eller andet sted og i givet fald hvor ? ?
På forhånd tak
                flodden
Avatar billede bartfreak Nybegynder
18. juni 2003 - 10:05 #1
er du logget ind som bruger el. administrator..?
Avatar billede soda Nybegynder
18. juni 2003 - 10:39 #2
Det lyder som om du er logget ind med en bruger, som ikke har administrator rettigheder. Dette kunne være guest kontoen, men den er pr default slået fra.
Avatar billede flodden Nybegynder
18. juni 2003 - 12:10 #3
Jeg er logget ind som administrator
Avatar billede bartfreak Nybegynder
18. juni 2003 - 12:45 #4
har du checket mappeindstillinger, du kan jo lave en ikke skrivbeskyttet også,
Krydse feltet af "anvendes i alle mapper"