Avatar billede pft Nybegynder
18. juni 2003 - 06:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

MOTOROLA. SB4100 virker ikke

Har købt en brugt MOTOROLA SB4100. Som har kørt hos en der have TDC Webspeed i AAlborg.
Så er spørgmålet hvorfor virker den ikke her hos mig, her i byen har vi bredbånd igemmen antennenettet via TDC. Er det noget med Mac adresse?
Avatar billede tmy Nybegynder
18. juni 2003 - 07:44 #1
hmm... har du prøvet at ringe til TDC for jeg tror umiddelbart ikke det har noget med mac adr. at gøre. for de er normalt ikke låst lige til det sted. så det burde virke hvis bare du har sat det rigtig op på computeren.
Avatar billede pft Nybegynder
18. juni 2003 - 15:34 #2
Jeg tror nok ,jeg ved hvad der er galt,Tdc låser modemet f.kes 1år
for at holde på sine kunder, det er næsten som med mobil tlf.
Jeg vender tilbage når jeg snakket med TDC.
Avatar billede pft Nybegynder
18. juni 2003 - 17:35 #3
Jeg har fået den til at virke. Ham jeg købte den af ringede til TDC og sagde at han have solg den, så låste de den op online.tmy du får alligevel de 60 point, du var den eneste der forsøgte at hjælpe tak.
Avatar billede tmy Nybegynder
19. juni 2003 - 09:31 #4
hehe tak du. :) håber du får det til at virke
Avatar billede pft Nybegynder
19. juni 2003 - 15:13 #5
Det virker, forsat god dag.