Avatar billede lakke Nybegynder
18. juni 2003 - 01:37 Der er 12 kommentarer

det samme problem

det var en spørgsmål jeg stillede tidliger
Jeg kan ikke få min computer til at virke jeg har haft xp på min pc og den var gået ned, nu har fået formateret mit c drev men den vil ikke formatere mit d drev, og når jeg prøver at lægge det nye styre system ind (win 98 se) laver den en fejl melding. er der nogle der kan hjælpe ?? og nu er alt gjort korrekt men problemt er når installationen kommer til der hvor den skal installere hardwere i windows går den ned, jeg har prøvet med en 98 og 95 der er et problem når den kommer der til hvad kan det være ??
Avatar billede bartfreak Nybegynder
18. juni 2003 - 01:45 #1
kan godt huske dit ?, det er hardware fejl.
Er der strøm nok..start med at skifte den ud, 300,-
...:O)
Avatar billede lakke Nybegynder
18. juni 2003 - 01:51 #2
hvad er det for noget strøm du snakker om ??
Avatar billede bartfreak Nybegynder
18. juni 2003 - 01:54 #3
strømforsyning..du har sikkert for mange kort el. for lidt strøm..prøv sandra soft..
Avatar billede lakke Nybegynder
18. juni 2003 - 02:06 #4
men for at køre det der sandre soft skal der vel være et styre system på ? den har kørt fint inden, den gik ned. og jeghar ikke mange kort i den. Skulle jeg måske pille net kort ud af den og prøve er det noget der kan tage strøm ?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
18. juni 2003 - 02:19 #5
Avatar billede foralias Praktikant
18. juni 2003 - 10:22 #6
Kender ikke den tidligere tråd, men hvilket filsystem er dine diske oprettet med? (ntfs, fat32 eller fat)
Avatar billede bartfreak Nybegynder
18. juni 2003 - 10:48 #7
mener det er omtalt i det andetspørgsmål..men ja, fat 32 er det du skal oprette..!
Avatar billede lakke Nybegynder
18. juni 2003 - 13:14 #8
jeg tror det er fat 32 men hvordan går men ind og ændre hvilken fat det skal være ?
Avatar billede lakke Nybegynder
18. juni 2003 - 13:19 #9
men jeg for formateret og går i fdisk og laver to drev og det hele er fint, og installationen går fint, indtil den skal installere hardwere, så går den ned, og den fryser, og den har også lavet den blå skærm hvor den skriver at der er sket en ulovlig handling. det er der problemet ligger
Avatar billede foralias Praktikant
18. juni 2003 - 22:07 #10
AHA!!! Blå skærm, så tyder det kraftigt på at dine ram er ristede, prøv at skifte dem ud, så tror jeg at problemet er løst.
Avatar billede foralias Praktikant
21. august 2003 - 20:55 #11
Lukke?
Avatar billede bartfreak Nybegynder
14. november 2003 - 23:27 #12
hvis du fandt ud af det, så skriv en løsning...O)