Avatar billede r*nger Nybegynder
17. juni 2003 - 22:38 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Automatisk FTP program

Hej,

Nogen der kender til et FTP program, der ligger i baggrunden, og automatisk holder øje med hvornår en fil ændres/gemmes og uploader den til en forudbestemt placering, så man kan teste direkte på en webserver?

Og gerne til linux :o)

/ Seebach
Avatar billede lap Nybegynder
17. juni 2003 - 22:44 #1
Til dette bruger man normalt rsync, men det er IKKE ftp.

Til gengæld fylder et sådant shell-script ikke ret mange linier - det kan laves på under 30 minutter - og (formentlig) 30 linier.
Avatar billede r*nger Nybegynder
17. juni 2003 - 23:07 #2
Guld! Freshmeat er lækkert .. FTP + rsync giver ftpsync, der er et FTP program der efterligner rSync..

Vil du ikke ha' et point eller to?
Avatar billede lap Nybegynder
17. juni 2003 - 23:09 #3
en lille slat, men jeg har ikke fortjent det hele - jeg lærte også noget ved samme lejlighed
Avatar billede r*nger Nybegynder
17. juni 2003 - 23:11 #4
Nå, nu fik du dem allesammen.. ved ikke hvordan man giver halve points?

Anyway, du løste mit problem :) så det er vel fair nok.
Avatar billede lap Nybegynder
17. juni 2003 - 23:12 #5
tak

jeg mener du giver halve point ved selv at lægge et svar - og herefter fordele.