Avatar billede martinpaulsen Nybegynder
17. juni 2003 - 18:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ping tid over WAN?

Hej...

Jeg overvejer lidt at købe noget WAN.. med indbygget router i accespointet..
Nogen der ved om ens ping bliver højere. Jeg spiller en del counterstrike, og der er det jo fordelagtigt at holde ens ping nede..
Jeg har en erhvervs adsl-linie på 1024/256 hvor min ping ligger på 30-40 ms.

Hvad vil du tro den ligger på fra computeren med trådløst netkort og ud på nettet? (til en server eller privat comp)  trækker WAN'et pingen op?

Mvh Martin Paulsen
Avatar billede a_eriksen Nybegynder
17. juni 2003 - 18:28 #1
Det burde ikke give noget nævneværdigt delay. Måske et par ms.
Avatar billede kenp Novice
17. juni 2003 - 22:10 #2
nu sidder jeg bag en masse firewalls og en mængde routere hjemme på privaten med en wireless, når jeg pinger www.tv2.dk så får jeg et gennemsnit på 37. når jeg ikke køre wireless så ligger den på 35 så det er en lille forskel
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
18. juni 2003 - 09:04 #3
bemærk:
WAN = Wide Area Network
WLAN = Wireless Local Area Network

mener du ikke at du vil købe noget WLAN ?
Avatar billede jonbdk Nybegynder
18. juni 2003 - 13:16 #4
Det sq man tro