Avatar billede thb Nybegynder
17. juni 2003 - 18:07 Der er 16 kommentarer og
4 løsninger

hva synes i

Hej alle

Jeg kunne godt lige bruge noget hjælp til at komme videre..

Jeg har lavet dette design.. http://www.kbgamestate.dk/screen-shot3.gif

Det er kun lavet som grafik fil endtil videre, men hvad mangler der, og hvad er godt og skidt..

Thomas
Avatar billede game_tracker Nybegynder
17. juni 2003 - 18:12 #1
kanon godt syntes jeg men vil være nemmer at bedømme hvis man så den som side
Avatar billede game_tracker Nybegynder
17. juni 2003 - 18:13 #2
efter det billede syntes jeg ikke der mangler noget
Avatar billede themighty Nybegynder
17. juni 2003 - 18:18 #3
Den er rigtig god når det er til en pandaklub. Dem synes de fleste mennesker jo er søde og det går igen i det design du har lavet.
Dog kunne du godt eksperimentere lidt med om den boks hvor der står hvor du er henne på siden altså den der ligger under billederne. Det ser ik helt godt ud så måske prøve at lave den boks grøn ligesom det andet for at få en sammenhæng mellem den øverste del og den der ting af en sjov formet farve figur du har lavet ned af siden.
Så ville jeg også lige foreslå at du skrev hvis altså du ved hvad der skal stå af menu/overskrifter i de andre tekstbokse foruden Medlemmer og Nyheder.
Det er bare så man kan bedømme om det er for rodet når de andre overskrifter kommer ind eller om det er til at finde rundt i.
Det var vidst det jeg havde at skrive om dit foreløbige resultat.
Avatar billede dogg Nybegynder
17. juni 2003 - 18:20 #4
det ser godt ud - god kombination af farver
Avatar billede thb Nybegynder
17. juni 2003 - 18:24 #5
Jeg ved ikke lige hvad der skal stå i de der bokse.. jeg satte dem bare ind for at lave noget fylde, for lige at kunne se hvordan det ville se ud.. :)

Jeg synes at det er svært at holde den samme stil i begge dele af siden.. den øverste del er sød og popsmart..
Den anden del er bare sådan grå og kedelig..

Har tænkt på at lave den grå bg til at være en baggrundsfarve der skifter alt efter hva menu punkt mand er inde under.. Hvad synes i om det..?? Faktisk lige som på www.jubii.dk

Thomas
Avatar billede jakoba Nybegynder
17. juni 2003 - 18:31 #6
farverne er gode, men der er også noget kritik.

Den lille teneseriepanda tilvenstre kan ikke rigtig stå sig imod de fortograferede. Prøv enten at gøre den bedre, eller måske endnu mere stiliseret så man ser den som symbol og ikke såmeget som noget der skal ligne.

Den grønne baggrundsform forneden tilvenstre foerkommer umotiveret, men den bliver nok lidt mindre distraherende når der kommer indhold i menufirkanterne, så måske der ikke behøvs gøres noget ved den.

Billedbrisen henover af små pandabilleder passer fint, men giver samtidig et indtryk af at de billeder er til at klikke på. Hvis de er er der da vist lovligt mange af dem.

men mestendels synes jeg det er et flot design.

mvh JakobA
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
17. juni 2003 - 18:55 #7
Det er et okay design, godt lavet!

Der mangler bare lidt grønt, i højre side efter min mening.

Menuerne er fine, dog synes jeg ikke at bodyen (menuen i midten) skal se ud som alle de andre menuer. Der syntes jeg det bliver lidt for meget.

Men et godt, og udført design :o)

MVH
Anders
Avatar billede thb Nybegynder
17. juni 2003 - 19:07 #8
jakoba > Hvordan kan jeg få den lille panda til at se mere ud som du gerne vil have det...

Den grønne farve i midter delen, er kun lavet for at få de to dele til at passe sammen.. Men det er måske mislykkedes ??

Thomas
Avatar billede jakoba Nybegynder
17. juni 2003 - 19:14 #9
Jeg ved det ikke. måske det er nok bare at gøre de sorte omridslinier lidt tykkere, så det er mere indlysende at det er en tegning.

Grønne farve i midter delen ??? Er der noget jeg slet ikke ser med min Netscape 7 ? jeg ser grønt foroven, og også noget grønt i baggrunden i venstre menukolonne. Svært at tro i et .gif billede :-))
Avatar billede thb Nybegynder
17. juni 2003 - 19:17 #10
det var den grønne bg farve.. (grøn bue i bg'en) Det er lavet for at få lidt af det popsmarte / søde stil ind i midt delen..

Thomas
Avatar billede jakoba Nybegynder
17. juni 2003 - 19:18 #11
ok
Avatar billede thb Nybegynder
17. juni 2003 - 19:25 #12
Nu har jeg prøvet at give den lille panda lidt glow og noget skygge.. og så har jeg fjernet det grønne i bgen..

Er det bedre.. ??

www.kbgamestate.dk/screen-shot4.gif

Thomas
Avatar billede jakoba Nybegynder
17. juni 2003 - 19:29 #13
Klart bedre med pandaen.
Avatar billede exp Juniormester
17. juni 2003 - 20:42 #14
Synes toppen er lidt rodet, men ellers ser siden majed gåt uj ;-)
Avatar billede thb Nybegynder
17. juni 2003 - 23:51 #15
Nu har jeg lavet lidt videre på det.. Jeg har lavet en grøn bue i bunden, for ligesom at afslutte designet, og så har jeg fjernet menuen fra toppen, så den ikke er så rodet..

www.kbgamestate.dk/screen-shot5.gif

Thomas
Avatar billede exp Juniormester
17. juni 2003 - 23:55 #16
Ser bedre ud
Avatar billede thb Nybegynder
18. juni 2003 - 00:05 #17
Ville det være fedt med noget skygge på de der bokse.. ??

Thomas
Avatar billede exp Juniormester
18. juni 2003 - 09:26 #18
nej
Avatar billede saj Nybegynder
21. juni 2003 - 14:06 #19
jeg syntes du skal beholde den grøne bølge, den gav lige som lidt forandring...
Avatar billede grafik-anders Mester
22. juni 2003 - 15:40 #20