Avatar billede robinhood Nybegynder
17. juni 2003 - 13:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Grimme ikoner på taskbaren og i programmenuen

Jeg ville en dag se hvad man egentligt kunne lave med kontrolpanelet for handicapindstillinger. Bagefter var mine ikoner på taskbaren (dem ved siden af startknappen og dem der ligger sammen med uret) pludselig blevet større og hakkede i kanterne. Uret viser samtidig datoen under klokkeslettet og taksbaren er ligesom blevet højere. Min programmenu har også ændret sig så alle programmapperne nu har det samme ikon.

Jeg kan ikke få det til at se normalt ud igen, er der en ekspert som har et godt råd?
Avatar billede gertp Nybegynder
17. juni 2003 - 13:45 #1
højreklik på taskbaren, vælg "Vis" og vælg "Lille"
Avatar billede robinhood Nybegynder
18. juni 2003 - 12:49 #2
Det var ikke det der var problemet, Er der andre forslag?
Avatar billede victor-1 Nybegynder
19. juni 2003 - 00:40 #3
Du har været inde og "lege" med udseenet på Windows, så du må lige en tur der ind igen.
Under fanebladet "Udseende" skal du under "Farveskema" vælge "Windows standard"
Bruger du Windows ME, kan du også vælge en system-gendannelse:
Vælg det tidspunkt der ligger tættest på, men før tidspunktet du fik lavet "ged" i tingene.

/victor-1
Avatar billede robinhood Nybegynder
25. juni 2003 - 18:16 #4
Nu fandt jeg ud af det med ikonerne i taskbaren. Jeg skulle ændre mit Windows Tema lidt frem og tilbage, så nu ser det rigtigt ud igen, underligt for det har jeg ikke rodet med. Jeg gir nogle point til victor-1, da han ledte mig på rette vej.