Avatar billede ponyboye Nybegynder
17. juni 2003 - 12:10 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

ASP webhotel søges, gerne privat

Jeg leder efter et ASP webhotel det er til at betale sig fra. Det må gerne være privat eller et mindre firma. jeg er ikke så meget for de store firmaer. Jeg skal bruge ca 100mb plads, Jmail og ASPupload. Så kender du en godt sted eller har du en server ville jeg meget gerne høre fra dig...
Avatar billede jonbdk Nybegynder
17. juni 2003 - 12:12 #1
cliche er rimelig billigt, og mener de har de to komponenter
Avatar billede l_otto Nybegynder
17. juni 2003 - 12:13 #2
det har de og det er bare ok...
Avatar billede ducks Nybegynder
17. juni 2003 - 12:16 #3
Du får 400 mb på cliche.dk (der er lige kommet nye regler). For omkring 30kr om mdr og ca. 700 i oprettelse (inkl. 1. års betaling)

www.cliche.dk
Avatar billede l_otto Nybegynder
17. juni 2003 - 12:17 #4
ducks -> du skal ikke svare her men  på mit sprg. istedet :-) he
"joke"
Avatar billede donwang Nybegynder
17. juni 2003 - 12:23 #5
Avatar billede ducks Nybegynder
17. juni 2003 - 12:24 #6
l_otto: Det var jo også bare en kommentar ;)

Især fordi jeg selv synes de skjuler lidt hvad prisen er, jeg troede kostede 400 at oprette, men fik en regning på 700 :(
Avatar billede l_otto Nybegynder
17. juni 2003 - 12:26 #7
ducks. he he ok ja det er ikke sjovt...
Avatar billede ponyboye Nybegynder
17. juni 2003 - 12:47 #8
ja det er jo ikke så fedt og få sådanne en regning
Avatar billede jakki Nybegynder
17. juni 2003 - 12:48 #9
kig forbi secnet.dk vi bruger dem selv og har kun gode erfaringer med dem alttid venlige og i mødekommende

www.secnet.dk
Avatar billede lasmon62 Nybegynder
18. juni 2003 - 21:44 #10
Prøv at kigge forbi www.alphasite.dk
ASP webhotel med flg. komponenter:
- w3 JMail 4.1
- w3 Sockets
- AspMAIL
- AspPOP3
- Asp HTTP
- AspDNS
- AspIMAGE
- AspUPLOAD