Avatar billede machen87 Nybegynder
16. juni 2003 - 21:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

quakenet.org L bot

hey igen...

hvis denne medelse kommer frem når jeg skal have en L bot til mirc og jeg skriver min  er skal channel hvad gør jeg så ?? You don't appear to be authed with Q on IRC...
Avatar billede popsy Novice
16. juni 2003 - 21:44 #1
Du skal authe, dvs skriv i mIRC /msg Q Hello din@email din@email

Så modtager du en kode, som du skal bruge for at logge ind på quakenet.
Derfra går der 2 timer før du kan få L
Avatar billede machen87 Nybegynder
16. juni 2003 - 21:45 #2
jah men det har jeg gjort og har ogsA fået den mail
Avatar billede popsy Novice
16. juni 2003 - 21:48 #3
Så skal du logge ind ved at skrive den linie med nick og pass som er i mailen, det skal du gøre hver gang du logger på, en god ide er at indsætte den linie i perform.
Avatar billede fulper Nybegynder
17. juni 2003 - 06:59 #4
ellers kan du altid joine #dsow og kigge efter mig, jeg yder gerne support ;)
Avatar billede skat3r Nybegynder
18. juni 2003 - 15:59 #5
machen87: du skal skrive det her i qnet staus vindue hver gang du connecter til qnet eller gså kan du preforme men her er commanden:
/MSG Q@CServe.quakenet.org AUTH username password
Avatar billede popsy Novice
01. august 2003 - 03:50 #6
Håber du har fundet ud af det, ellers skulle du måske give lidt feedback?

Hvis det lykkedes for dig, bør du nok lukke dette spørgsmål igen!