Avatar billede logitechspeaker Nybegynder
16. juni 2003 - 20:39 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

AntiPiratGruppen? AHHH!

HEJ! Jeg er en af dem der sidder og har godt ondt i skallen over APG, eller AntiPiratGruppens, terror mod offentligheden. Jeg mener... De har ret til at bryde ind i ens hjem, uden en tilladelse fra retten, bare at de har fogeden med (det har de altid!). Så konfiskerer de alt hvad de finder og lukker døren pænt efter sig. Så får "PIRATEN" et girokort på 50000,-, og får at vide at han kan undgå retsag, hvis han eller hun betaler beløbet. Personligt mener jeg at det er noget PIS! Så ved jeg godt at nogen siger "Jamen.... Det ØDELÆGGER multimedie-industrien"... Hmmmm.... NEJ! Det er lige det det ikke gør! Hvis nu man OVERVEJEDE at sætte moms og skatter ned, ville en person med normal indtægt, jo nemt gå ind og købe et spil eller en CD. SÅ SIG DIN MENING OM APG!
Avatar billede fangel Nybegynder
16. juni 2003 - 20:41 #1
1) APG er overdrevede, men
2) pirat'ari er sku' noget være noget

så det er det gamle ex med pest eller kolera!

Morten
Avatar billede superanden Nybegynder
16. juni 2003 - 20:41 #2
jeg kunne godt tænke mig at vide hvorfor de har lov til at browse rund på ens computer bare fordi de kalder sig anti pirater... Har de fået en speciel tilladelse.!?

Jeg syntes det er noget juks... men self skal regler overholdes!
Avatar billede logitechspeaker Nybegynder
16. juni 2003 - 20:44 #3
Nej superanden, de har ingen tilladelse, det er kun navnet!
Avatar billede amplificator Nybegynder
16. juni 2003 - 20:47 #4
De får en dommerkendelse før de går ind og roder.. Når de har den så kan de gøre alt.
Avatar billede double-g Juniormester
16. juni 2003 - 20:49 #5
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
16. juni 2003 - 20:50 #6
tjooo....

Jeg kan da sagtens se det fra statens side. De er jo nærmest pålagt det fra den amerikanske regering at gøre noget.
Hvis jeg var ejer af et stort firma som producerede spil/programmer ville jeg da også være lidt misundelig på de mange servere hvor der downloades piratkopier af spil og programmer!

Men kampen mod de ulovlige steder hvor der downloades er uendelig lang så noget nyt måtte prøves. Nu har de så valgt at nedsætte en komite hvor der blev udvalgt en gruppe(APG) som skulle gå efter de mange brugere som i sidste ende er roden til problemet.

Lad os nu se hvordan det går. Der skal jo ikke mange hjerneceller til for at forstå at der er flere brugere end servere. Så mon ikke det offentlige indser at det alligevel er "nemmere" og gå efter mellemmændene?

Det strider ihvertfald lidt imod dansk lovgivning at de må ransage et hus uden ransagningskendelse fra højeste ret. Men i alle regler er der smuthuller.
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
16. juni 2003 - 20:52 #7
de behøver ikke en dommerkendelse. Men de skal give en rapport om hvad de har beslaglagt bagedter. Det hvar ihvertfald hvad der stod i aviserne da det kom frem.
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
16. juni 2003 - 20:53 #8
bagefter og var rettes lige
Avatar billede logitechspeaker Nybegynder
16. juni 2003 - 21:12 #9
Tak for jeres tid.
Avatar billede kenp Novice
16. juni 2003 - 21:18 #10
hvaaa logitechspeaker -> du udlover point i spørgsmålet så har du også bare at udlevere dem når du beder om en mening så kan du ikke afvise det de skriver!!!!!!!!
Avatar billede logitechspeaker Nybegynder
16. juni 2003 - 21:22 #11
Fromsej......... Nejnejnej... Tag en kiks... FÅ DIG ET FUCKING LIV! JA DET HER ER ET FUCKING PISLORT MOTHERFUCKING SHIT GRIMT SPROG... MEN I DONT GIVE A FUCK! SÅ GÅ UD OG KNEP DIN FUCKING HEST I LADEN DIN FUCKING LORTE HOBØSSERØV... JA ANMELD MIG... JEG KOMMER IGEN.. DET HAR JEG GJORT FØR... JEG SKAFFER MIG AF MED COOKIES OG SKIFTER IP... SÅ ER JEG TILBAGE! SES DIN MOTHERFUCKING HOBØSSERØV!
Avatar billede kenp Novice
16. juni 2003 - 21:26 #12
øhhh nu hedder jeg ikke fromsej! men hvis det er mig du hentyder til så har du lige fået en anmeldelse på nakken det sprog gider jeg ikke finde mig i.
Avatar billede geforce3 Praktikant
16. juni 2003 - 21:27 #13
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
16. juni 2003 - 21:43 #14
man kan kun undre sig over sådanne hoveder? men hvad det er jo ikke point'ene der trækker os til eksperten.dk
Avatar billede amplificator Nybegynder
16. juni 2003 - 21:46 #15
Tror næppe på du kommer igen efter en besked fra din ISP..
Avatar billede eagleeye Praktikant
17. juni 2003 - 23:45 #16
hmm sjov tankegang med at fjerne moms fra cd'erne:

Hvis man fjerne moms fra spil/CD'er vil prisen falde 25%
Hvis nu alle købte deres spil/CD'er så vil prisen falde 50%
hvis ca. 50% af alt SW er ulovligt