Avatar billede ztuff Nybegynder
16. juni 2003 - 20:35 Der er 31 kommentarer og
1 løsning

Harddisk langsom til at slette

Jeg har samlet mig en computer med en 80 gb Maxtor harddisk med 8 mb cache.
Jeg har desværre erfaret, at når jeg sletter store filer, så kommer der ikke ekstra ledig plads på harddisken før mellem fire timer og to dage senere - og det er ret irriterende, da jeg som regel sletter filer for at få plads til nye programmer/filer, og jeg først kan få dem lagt ind lang tid efter.

//ztuff
Avatar billede logitechspeaker Nybegynder
16. juni 2003 - 20:42 #1
Hvis du kører med XP eller ME skal du gøre følgende:

Højreklik på Denne Computer (My Computer), i den menu som kommer frem skal du vælge Systemgendannelse (System Restore). Tryk på setting, og sæt pladsen til gendannelser HELT i bund!
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
16. juni 2003 - 20:42 #2
Slet filerne i papirkurven, hvis den er sat til at gemme der.

Hvis du har sat den til slette med det samme, så prøv at gå ned i \recycled og slet alt hvad der er herinde. Der ligger en sådan i hver eneste partition. Den vil sikkert brokke sig over at det er system filer, men det skal du bare være ligeglad med.
Avatar billede fromsej Praktikant
16. juni 2003 - 20:43 #3
Prøv at defragmentere disken.
Avatar billede logitechspeaker Nybegynder
16. juni 2003 - 20:47 #4
TIL FROMSEJ! Hør nu her... Ved du overhoved hvad defragmenteringen gør.??? Nej vel? Den samler filerne på disken (gør mellemrummet mellem disse mindre)! Det har INTET med det at gøre!

SÅ GÅ HJEM OG LÆS LIDT MERE OM COMPUTER!
Avatar billede kenp Novice
16. juni 2003 - 20:53 #5
logtechspeaker -> ja du skal vist læse i stedet eller bare prøve det! du glemmer vist lige at ikke alle filer fyder de enkelte punkter ud på harddisken. så ved at diskfragmenter så samler man filerne ja, men de betyder også at der ikke er nogle halvtomme cluster på harddisken ergo så frigiver den også mere plads.!
Avatar billede fromsej Praktikant
16. juni 2003 - 20:53 #6
Logitechspeaker>>NÅ, det er en gammelkendt sag at en defragmenteret HD kører noget hurtigere end en fragmenteret, desuden gider jeg ikke høre eller se på sådant et surt opstød, det kan godt være at løsningen ikke er den rigtige, men hvad i alverden får dig til at hælde sådan en spand møg i hovedet på mig??
Det hverken kan, skal eller vil jeg finde mig i.
Så mens jeg læser om computere, må du hellere læse lidt (meget) i en retskrivningsordbog!!!
Avatar billede logitechspeaker Nybegynder
16. juni 2003 - 21:00 #7
FROMSEJ! Jeg ved at den kører hurtigere, men det har intet med sagen at gøre. Problemet var at filerne først blev slettet efter 4-5 dage! That's the svar! Og... Jeg ved godt at der en en stavefejl eller to... Men... Jeg er lidt ligeglad.. Så (CoAdmin - jeg siger det på en pæn måde)... FROMSEJ - Rend mig i numsen!
Avatar billede fromsej Praktikant
16. juni 2003 - 21:08 #8
Kan du heller ikke læse?
Hvor, bortset fra i dit "indlæg", står der noget om 4-5 dage?
Det glæder mig da at du er ligeglad, så behøver jeg jo ikke at bekymre mig om den side af dig, ikke fordi jeg gider bekymre mig om andre sider af dig, men hvorfor erkender du ikke bare at du ikke hører til herinde, og deaktiverer din bruger, inden den bliver deaktiveret.
Sådan som du fører dig frem, minder du om en præ-pupertetsknægt der skal have afløb for alle sine problemer, ved at svine folk til.
Det tror jeg faktisk også du er.
Avatar billede logitechspeaker Nybegynder
16. juni 2003 - 21:16 #9
Det der r simpelthen for barnligt. Du ved hvad jeg mener... Jeg er ligeglad med om der går 4-5 dage eller 2 dage... Ideen er at JEG fik 100 eXtra point. Se grunden til at du ikke fik dem var fordi.. Undskyld - ER fordi du burde sidde i din stald og hugge brænde, og hygge dig med din hest....
Avatar billede fromsej Praktikant
16. juni 2003 - 21:18 #10
Nej, fik du virkelig 100 point, jeg er dybt imponeret, det kan så gå lige op med at du selv tog dine point tilbage her, hvor du jamrer over at der er folk der forlanger at man overholder love og regler!
http://www.eksperten.dk/spm/365643
Avatar billede logitechspeaker Nybegynder
16. juni 2003 - 21:22 #11
Fromsej......... Nejnejnej... Tag en kiks... FÅ DIG ET FUCKING LIV! JA DET HER ER ET FUCKING PISLORT MOTHERFUCKING SHIT GRIMT SPROG... MEN I DONT GIVE A FUCK! SÅ GÅ UD OG KNEP DIN FUCKING HEST I LADEN DIN FUCKING LORTE HOBØSSERØV... JA ANMELD MIG... JEG KOMMER IGEN.. DET HAR JEG GJORT FØR... JEG SKAFFER MIG AF MED COOKIES OG SKIFTER IP... SÅ ER JEG TILBAGE! SES DIN MOTHERFUCKING HOBØSSERØV!
Avatar billede fromsej Praktikant
16. juni 2003 - 21:24 #12
Ak ja, det var hurtigt du løb tør for saglige argumenter.*G*
Avatar billede logitechspeaker Nybegynder
16. juni 2003 - 21:26 #13
nååå..... HVAD VIL DU GØRE VED DET DIN FORPULEDE HOPISBØSSE?????
Avatar billede s_kjaer Praktikant
16. juni 2003 - 21:26 #14
Fromsej>> En saglig debat med sådan mand/dreng er da håbløs.
Avatar billede logitechspeaker Nybegynder
16. juni 2003 - 21:27 #15
HØR NU HER I TO LYSERØDE BØSSERØVE..... I KAN RENDE MIG NOGET SÅ GRUSOMT... AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!! FUCKING LORTEPIS
Avatar billede fromsej Praktikant
16. juni 2003 - 21:28 #16
S kjaer>>Ja, mod dårskab kæmper både guderne og jeg forgæves.*S*
Avatar billede logitechspeaker Nybegynder
16. juni 2003 - 21:28 #17
JA ANMELD MIG.... MELD MIG TIL PANSERBASSERNE OG APG.... JEG HAR 850 CDER MED PIRATLORT....!!!!!! JA! GØR DET DIN FUCKING LORT... dennismaleki@msn.com
Avatar billede jaze Nybegynder
16. juni 2003 - 21:31 #18
Logegøj>> For min og formentlig også andres skyld, behøver du sgu ikke gøre dig de store anstrengelser, det nemmeste vil sgu da bare være at blive væk, alternativt (Det er et andet ord for en anden løsning) give en undskyldning.

Du er med den totale foragt med til at smadre enhver lyst til at svare i et åbent forum som Eksperten er.
Før du svare så tænk lige lidt over, hvor meningsløst dit svar er.
Avatar billede kenp Novice
16. juni 2003 - 21:31 #19
nå skal vi ikke lige sende den mail til APG med det samme!
Avatar billede s_kjaer Praktikant
16. juni 2003 - 21:33 #20
Det er godt nok rart med ignorer funktionen, så er man fri for sådanne tåber.
Avatar billede dmcn Praktikant
16. juni 2003 - 21:34 #21
logitechspeaker deaktiveres.
Dennis: Hvis du nu havde været smart, havde du holdt lav profil et par dage efter din sidste deaktivering.
Avatar billede kenp Novice
16. juni 2003 - 21:34 #22
og godt med en coadmin som lige fjerner et indlæg ;)
Avatar billede geforce3 Praktikant
16. juni 2003 - 21:35 #23
Hvad hed han før siger du?
Avatar billede dmcn Praktikant
16. juni 2003 - 21:35 #24
Han har været her før som maxdennis, julemandenstyrer og nejnejnejnej. :)
Avatar billede s_kjaer Praktikant
16. juni 2003 - 21:36 #25
Tak til coadmin for hurtig indsats. Hvis du undrer dig over flere anmeldelser fra mig skyldes det at kollegienet pludselig var meget underlig.
Avatar billede fromsej Praktikant
16. juni 2003 - 21:39 #26
Tak n0rmality, det var en hurtig reaktion.*S*
Fjerner i hans "indlæg" nu i er igang?
Avatar billede dmcn Praktikant
16. juni 2003 - 21:55 #27
fromsej, du kommer nok til at leve med at se på hans indlæg lidt endnu. Jeg har tænkt mig at kontakte hans internetudbyder i morgen, for at høre om de kan gøre noget ved ham, og det er nok bedst at de har lidt "beviser" at se på.
Avatar billede fromsej Praktikant
16. juni 2003 - 22:00 #28
OK, jeg kan jo bare bruge "ignorer".
Avatar billede exp Juniormester
03. juli 2003 - 17:11 #29
Der er ikke fra ham længe... hvad sagde udbyderen?
Avatar billede s_kjaer Praktikant
03. juli 2003 - 17:27 #30
exp>> Han har skam været igang siden: http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=optursfed og http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=jeghedderknud Ser dog ud til at han valgte at forsvinde, da coadmins gjorde alvor ud af at finde hans navn og adresse
Avatar billede exp Juniormester
03. juli 2003 - 17:40 #31
DOH! *GG*