Avatar billede adagio Nybegynder
16. juni 2003 - 20:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Winamp virker ikke

Jeg har haft winamp i mange år, men nu har jeg fået et stort problem... den vil ikke shuffle sangene...

Det gør ingen forskel om jeg har shuffle på eller ej, den vil simpelthen ikke vælge en tilfældig sang fra playlisten...

Jeg bruger WinXP, samt Winamp 2.81
Har lig egenindstalleret winamp, genstartet computeren, men den vil det stadig ikke...

Problemet opstod da jeg lavede en shortcut i DesktopX, til min WinAmp playlist. Jeg har også brugt DesktopX i mange år, samt haft en shortcut til min winamp playlist, og det har altid virket... dvs indtil nu...

Nogen der har nogen ide om hvad der kan være galt?
Avatar billede adagio Nybegynder
16. juni 2003 - 20:19 #1
..og kom ikke med noget svar om at jeg skal indstallere 3.0, da den er endnu værre...
Avatar billede adagio Nybegynder
16. juni 2003 - 20:24 #2
Hmmm... strange, nu virker det igen...
Avatar billede adagio Nybegynder
16. juni 2003 - 20:24 #3
.
Avatar billede logitechspeaker Nybegynder
16. juni 2003 - 20:25 #4
Jeg ville gøre følgende:

1: Tjekke alle drev på computeren for virus
2: Fjerne WinAMP fuldkommen og geninstallere det (husk at fjerne filerne i registresingsdatabasen)
3: Hvis det ikke virker vil jeg anbefale at du formaterer din harddisk og geninstallerer Windows.