Avatar billede rossoneri Nybegynder
16. juni 2003 - 19:14 Der er 6 kommentarer

Enkelt tråds forum

Hvordan laver jeg et enkelt forum .. meget enkelt .. som f.eks. denne --->

hvad hvis jeg ønsker et forum som dette .. lidt anden opbygning ...

http://www.unisport-fodboldshop.dk/forumthread.asp?board=fridebat&name=FRI+DEBAT&desc=Her+er+du+velkommen+til+at+diskutere+alt+fodbold%2C+lige+fra+Superliga+til+Champions+League

Hvor kan jeg downloade et lign. evt?
Avatar billede disky Nybegynder
16. juni 2003 - 19:23 #1
Det er et forum opbygget på samme overskuelige måde som experten, altså en tråd per emne.

jeg kan personligt ikke udstå den type forum du selv har linket til som er opbygget i en træ struktur.

http://www.trollix.com/
Avatar billede rossoneri Nybegynder
16. juni 2003 - 19:33 #2
hmm .. syns ik rigtig jeg blev meget klogere af dette svar .. ud over du ik bryder dig om en sådan forum
Avatar billede disky Nybegynder
16. juni 2003 - 19:42 #3
Du skriver du ønsker et enkelt tråds forum, men det du henviser til er ikke et enkelttråds forum, men et træstrultur forum.

Det link jeg gav dig er til et forum af enkelttrådstypen som er open source, gratis og særdeles gennemtestet og godt at bruge.

Jeg anvender det selv til flere sites med stor succes.
Avatar billede rossoneri Nybegynder
16. juni 2003 - 20:03 #4
ok .. så prøver jeg igen :-) .. jeg ønsker en træstruktur ...
Avatar billede disky Nybegynder
16. juni 2003 - 20:25 #5
jamen held og lykke
Avatar billede bufferzone Praktikant
17. juni 2003 - 13:24 #6
Hmmmm. Prøv at kikke på http://forum.snitz.com det kan sikkert forenkles