Avatar billede ramdal Nybegynder
16. juni 2003 - 19:07 Der er 4 kommentarer

Bloker adgang til bruger

Hey...
Nogen der kan hjælpe mig til hvordan man bloker adgang til internettet for en bruger ????
Avatar billede fromsej Praktikant
16. juni 2003 - 19:12 #1
Styresystem?
Avatar billede ramdal Nybegynder
16. juni 2003 - 19:12 #2
XP pro
Avatar billede torhus Nybegynder
11. juli 2003 - 12:13 #3
Det vil jeg også gerne vide lidt om, for jeg har det omvendte problem, mine brugere har IKKE adgang, så det kan lade sig gøre.
Avatar billede styler.dk Nybegynder
15. juli 2003 - 21:18 #4
ehm.. tænke tænke

For at en bruger har adgang til nettet så skal der være et LAN installeret (så vidt jeg husker)

Du kan gå under Netværksforbindelser og deaktiver LAN-forbindelse...

Eller du kan lave en ny bruger på computere under Brugerkonti, som kun har begrænset adgang....

nu ved jeg ik lige frem hvilket internet du har, men du kan lade være med at gemme koden på computeren, altså internet koden, så du SKAL indtaste den hvergang :)

Skriver igen hvis jeg kommer i tanke om noget
jeg har noget i hovedet men kan ikk huske det :(