Avatar billede juks Novice
04. december 2000 - 11:08 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

kode generator

jeg vil gerne lave en gererator der lave en kode med ca 10 cifre , og aldrig kan være den samme kode .hvordan går jeg det?.
Avatar billede hojben Novice
04. december 2000 - 11:09 #1
Søg efter password generator. Så skal du nok få det du søger.
Avatar billede juks Novice
04. december 2000 - 12:52 #2
det virker ikke helt men fandt ud af en anden løsning via søg.
Men nu er mit store problem.....

når den så genneret en kode hvordan for man den så til først at gemme den i databasen og derefter lave mde-fil på a-drevet.
mvh
Jonas Hansen
Avatar billede hojben Novice
04. december 2000 - 12:55 #3
Manuelt/halvautomatisk. importer txtfil til access og [funktioner]lav MDE. Definer her at den skal gemme filen på a:.
Hvorfor MDE??
Avatar billede juks Novice
04. december 2000 - 13:04 #4
Det skal være fuld automatisk
Avatar billede kimkes Nybegynder
17. februar 2001 - 15:21 #5
Nej for F..... det er bedre at dekrobrimere inden opstar, på denne måde bliver flachkoden dekyd
Avatar billede juks Novice
27. februar 2001 - 12:26 #6
hmmmm----
hvad snakker du om.