Avatar billede the-ultimate Nybegynder
15. juni 2003 - 22:02 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Kan den her side bruges?

Kan www.fractech.dk design bruges til noget fornuftigt?
Ved godt at den kan virke lidt kedelig med grå i grå.. Men ellers?
Avatar billede ztyxx Nybegynder
15. juni 2003 - 22:07 #1
du har allerede et spm åbent om den side, luk venligst det ene

ztyxx / coadmin
Avatar billede olano Nybegynder
15. juni 2003 - 22:08 #2
Her er et svar
Avatar billede fangel Nybegynder
15. juni 2003 - 22:08 #3
læs reglerne: man må ikke oprette identiske spørgsmål!

og desuden blev du i tidligere spm bedt om at forklare din forbindelse til en anden bruger (navn følger om lidt)

så gør det!

Morten
Avatar billede Slettet bruger
15. juni 2003 - 22:09 #4
olano anmeldt
Avatar billede fangel Nybegynder
15. juni 2003 - 22:10 #5
forklar lige forbindelsen til brugeren "corner_dk"

jf. http://www.eksperten.dk/spm/363216

Morten
Avatar billede k_n Nybegynder
15. juni 2003 - 22:13 #6
Logo'et passer i hvertfald ikke til siden.

Teksten i menuen (kasserne) burde ikke være sort. Det er svært  at læse og pilene ovenpå pynter ikke.

Ellers kan jeg godt li' den grå stil.

K_N
Avatar billede superanden Nybegynder
15. juni 2003 - 22:16 #7
hvordan kan du oprette et spørgsmål om noget respons, og så bare acceptere beskede "Her er et svar" ?

Husk at løsninger altid skal være tilgængelige for ekspertens brugere
Avatar billede olano Nybegynder
15. juni 2003 - 22:16 #8
Hej schulze
jeg for point for min hjælp i http://www.eksperten.dk/spm/365037
mvh olano
Avatar billede the-ultimate Nybegynder
15. juni 2003 - 22:17 #9
Som tidligere skrevet er coner_dk en af mine bedste venner..

Hvis det er så vigtigt er i velkommen til at kontrolere vores ip'er
Jeg har IKKE to brugere..
Corner_dk Har ganske rigtigt været online fra denne her ip.. Men der sad tobias som han hedder irl foran min skærm.. Han har en helt anden ip normalt..

Faktisk havde jeg glemt jeg havde det andet spørgsmål kørende.. Det er en af mine venner der har kørt det spørgsmål mens jeg så tv.. han smuttede for ca 15 min siden..

Sry jeg oprettede det her.. ville gerne lukke det men kan ikke finde lukke funktisionen.. gider en af jer co admin lige gøre det?? tak..
Avatar billede Slettet bruger
15. juni 2003 - 22:21 #10
Kommentar: the-ultimate
15/06-2003 22:05:03    Hmm... olano.. grunden til at der er alle de fejl er at der er included et par filer..

Der er 30 points for den midlertidige hjælp til olano og exp.. Skriv et eller andet svar på
http://www.eksperten.dk/spm/365232

Og det andet sp'rgsm[l er ikke lukket, s[ hvorfor ikke f[ point der?
Avatar billede fangel Nybegynder
15. juni 2003 - 22:22 #11
Avatar billede the-ultimate Nybegynder
15. juni 2003 - 22:41 #12
schulze
korrekt det andet er ikke lukket..
har lige haft min kammasuk i tlf'en.. hvis vi gav points i det andet så ville der ikke være nogle der gad skrive der..