Avatar billede migme Nybegynder
04. december 2000 - 08:55 Der er 26 kommentarer og
1 løsning

Hvem skal man vælge?

Hej alle sammen…
Jeg står, eller sider nu godt nok, men når lige meget.
Hvilken ADSL udbyder kan I forslå? Hvem er bedst? Hurtigst? Mest fejlfri? Billigst? Nogen der har nogle gode og dårlige erfaringer med en udbyder?
Jeg håber at få lidt respons … På forhånd tak
Avatar billede senj Nybegynder
04. december 2000 - 09:02 #1
Med på en lytter!
Avatar billede js17dk Nybegynder
04. december 2000 - 09:05 #2
Jeg har selv Adsl hos cybercity, der har ikke været nogen problemer overhovedet.
Da var nogle få problermer med at få lagt linien ind men det var TDK\'s skyld, men servicen var formidabel, chefen fra Cybercity\'s Adsl forbindelser ringede hverdag for at høre om linien fungerende, indtil den gjorde.
Farten er også ok, og nu garantere Cybercity at levere inden 30 dage.
Avatar billede snowball Novice
04. december 2000 - 09:07 #3
Jeg har efterhånden brugt CyberCity i nogle måneder nu og der har overhovedet ikke været nogle problemer, og hastigheden er også som den skal være ! De har (som de eneste !?) en leveringsgaranti inden for 30 arbejdsdage ellers er 1. måned gratis.

Mere info: http://www.cybercity.dk/produkter/dsl/
Avatar billede hrawj1 Nybegynder
04. december 2000 - 09:12 #4
Lige nu er der to gode udbyder det er cybercity og teledanmark...
de er lige hurtig og giver næsten de samme servicer så det kan være ligemeget hvilken en af dem du bruger
worldonline er for dyr..

så bestem dig for hvilken af disse to udbyder du bedste kan lide..

Jeg vil vælge cybercity da de bl.a levere inden 30 dage.. og alle produkter levere med router.

GÅ EFTER PRISEN
Avatar billede maniacdog Nybegynder
04. december 2000 - 09:57 #5
Jeg må indrømme at jeg aldrig har haft problemer med World Online.
Jeg har brugt dem i omkring 3 år, uden problemer.
De har altid været venlige med opsætning, guides, m.m.
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
04. december 2000 - 14:01 #6
la vær at ta teledanmark, de har dårligste hastighed og dynamisk ip. Vælg hellere cybercity de har fast ip der virker (i modsætning til wol har jeg hørt) jeg har set en på nyhedsgrupperne som skrev at han havde haft en portscanner i sin firewall og havde så ringet ind til wol og de havde overhovedet ikke taget det seriøst, så ringede han ind til politiet og de har nu en sag kørende.
Avatar billede maniacdog Nybegynder
04. december 2000 - 15:27 #7
World Online har fast ip,
de har så vidt jeg ved nogle problemer med det p.t.

Dog har jeg ingen problemer...Såe....
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
04. december 2000 - 16:46 #8
maniacdog>> det er jo det jeg siger..
Avatar billede xdslinfo.dk Nybegynder
05. december 2000 - 00:49 #9
Worldonlines problemer med at fastholde den \"faste\" IP er løst, alle deres ADSL forbindelser har nu fast IP.
Avatar billede apollo69 Nybegynder
05. december 2000 - 01:06 #10
Teledanmark, har ingen problemer, hastigheden er i top.
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
05. december 2000 - 13:46 #11
apollo69>> ja men det er da stadig kun 256/128 ikke???
Avatar billede maniacdog Nybegynder
05. december 2000 - 13:48 #12
Det kommer så vidt jeg ved anpå hvilken løsning du vælger.
Mener godt du kan få højere...
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
05. december 2000 - 14:04 #13
nåå ja men jeg troede bare vi snakkede den mest brugte løsning hos alle selskaber. ( http://www.teledanmark.dk/internet/adsl/adsl.htm )
Avatar billede maniacdog Nybegynder
05. december 2000 - 14:09 #14
Ja, men der står altså også

Netekspres 512/128.
Download / Upload.
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
05. december 2000 - 14:12 #15
ja ja har set det men jeg toede bare vi snakkede om den billigste, det er jo nok de fleste der starter med den og så opgraderer ikke??
Avatar billede maniacdog Nybegynder
05. december 2000 - 14:23 #16
:-)
Det ved jeg så ik...
Jeg  bruger selv World Online og er, som jeg nævner, ret tilfreds med dem :-)
Avatar billede nomiz Nybegynder
05. december 2000 - 14:28 #17
Jeg bruger kabelmodem igennem min antenneforening, og er mere end vildt tilfreds!! 235 kr om måneden, og du får modem, kabler og netkort.. Ingen problemer, og det udnytter alle sine 2048 kbit!

/vh
Simon
Avatar billede maniacdog Nybegynder
05. december 2000 - 14:30 #18
Nomiz> hehe sejt :-)
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
14. december 2000 - 22:04 #19
migme>> er man kommet frem til noget?? skal vi ikke snart have pointuddeling her??
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
14. december 2000 - 22:04 #20
høhø 0point :-) havde ikke lige set det.
Avatar billede apollo69 Nybegynder
15. december 2000 - 01:31 #21
thoeger_poertner>512/128
Avatar billede sutminmega Nybegynder
25. december 2000 - 18:47 #22
Jeg vil anbefale at du bestilte NetExpres hos Tele Danmark, ad der er problemer med leveringen af udstyret til centralerne, gøre TDK alt hvad de kan for at sætte deres egne kunder forrest i rækken (TDK levere jo al ADSL til alle de andre udbydere) og desuden er TDK også dem der er bedst, hurtigst, mest fejlfri og billigst.

Med venlig Hilsen Daniel
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
25. december 2000 - 18:51 #23
tdk leverer ikke til de andre deres folk sætter blot udstyret op hos kunden.
Avatar billede andyholt2 Nybegynder
25. december 2000 - 18:51 #24
Jeg har NetExpress hod TDK. Det virker helt upåklageligt. Det ka jeg godt anbefale, da det også er billigt (hvis ikke billigst!)
Avatar billede maniacdog Nybegynder
29. januar 2001 - 11:23 #25
Luk venligst dit spørgsmål.
Hvis du har fået et brugbart svar så accepter det.
Har du derimod ikke fået et brugbart svar så lav selv et og accepter dit eget svar.
Har du ikke fået svar men ønsker og lade dette spørgsmål så lad det fortsætte.

(Mere fordi så hjælper du eksperten med ikke og få for mange \"glemte\" spørgsmål)
Avatar billede migme Nybegynder
25. maj 2001 - 19:20 #26
Lukker spg.
Avatar billede apollo69 Nybegynder
25. maj 2001 - 20:11 #27
sutminmega>> TDC er ikke hurtigst.
CC er hurtigere.

Lige en kommentar på falderebet.