Avatar billede sloth Nybegynder
04. december 2000 - 00:47 Der er 8 kommentarer

Win ME fryser...

Hjælp mig....... billedet og lyden fryser når jeg spiller nogle spil! Andre spil vil den godt køre! Jeg bliver nød til at genstarte computeren!

Jeg har:

Driver: Amd K7 Athlon (Thunderbird) 700 Mhz
Bundkort: ASUS ATX A7PRO VIA KT133
Grafikkort: AGP-V3800 Magic 32MB
Harddisk: IBM Deskstar 75GXP 30GB fordelt på henholdsvis c: 5GB og d: 25GB
RAM: 128MB SDRAM PC133
Lyd: Creative Soundblaster live 1024
Skærm: Hansol 710P

Er der nogen der kan hjælpe mig, jeg bliver snart sindsyg!
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
04. december 2000 - 01:13 #1
Formater og geninstaller
Avatar billede snowball Novice
04. december 2000 - 08:09 #2
\"Udbygning\" af thoeger_poertners svar: Formater og la\' vær\' med at geninstaller WinME ;)

Populært sagt så har WinME stadig rigtig mange \"børne sygdomme\" så der er alt for mange problemer med den for at den kommer til at køre ordenligt !

Snowball
Avatar billede schmakk Nybegynder
04. december 2000 - 08:33 #3
Hey sloth.
Jeg mener ikke at det har noget at gøre med winME... Jeg har også haft problemer med at spille spil, og jeg har et asus TNT2 [V3800], og lige netop det kort har jeg fundet ud af, er meget emsig med hvor varmt det må være...
Jeg fik løst mit problem, som jeg havde under både winME og win98 ved at installere ekstra køling i mit kabinet.

/SchmaKK
Avatar billede johnbp Nybegynder
04. december 2000 - 10:00 #4
DU Tager en havegril en 1/2 liter benzin liger milinium på havegrillen hælder benzin over stryg en tændstik vupti milinium fryser ikke mere så køber du win 2000 som er blevet en god spille platform
venlig hilsen
john
tidligere bruger at melinium
Avatar billede wize Nybegynder
04. december 2000 - 10:36 #5
Hmm. jeg har haft det samme problem.. men det vare bare da jeg kørte Windows 2000. men det der skabte den fejl var hardware! jeg kunne spille i ca 30 sek. og så frøs billedet sig.. det var mine ram som jeg havde købt for nyligt. prøv at skifte dine ram ud med nogle dine venner kan låne dig..
Avatar billede sloth Nybegynder
04. december 2000 - 13:49 #6
Det er lige nøjagtig hvad der sker, jeg
kan spille i ganske kort tid og så fryser billedet! Det kan være at jeg skal prøve det!
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
04. december 2000 - 13:56 #7
snowball>> det var sådanset også det jeg mente (turde bare ikke sige det i frygt for at starte en krig :-))
Avatar billede puttitat Nybegynder
14. januar 2001 - 19:11 #8
JohnBP: Windows 2000 er noget lort til spil, da det benytter NT-kernen!

Sloth:

Det er dit ASUS-kort der er problemet. Kig ud på ASUS\' hjemmeside og download de nyeste drivere, de skal være lavet til Windows ME da 9x bruger 16-bit og 32-bit sammen, mens ME kun bruger 32-bit.

Dette er også grunden til at ME ikke har nogen DOS.