Avatar billede absolute-cycling Nybegynder
15. juni 2003 - 14:46 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Spørgsmål om brugersystem

Nogle der ved, hvor man kan lære at lave et brugersystem? (Jeg kan ikke lige huske, hvad det hedder i fagsprog)
Avatar billede olano Nybegynder
15. juni 2003 - 14:46 #1
i php eller i hvad sprog?
Avatar billede ztyxx Nybegynder
15. juni 2003 - 14:49 #2
man kan kalde det et community, prøv at kigge på www.hotscripts.com der er en mase, kig i koderne så kan du se opbygningen
Avatar billede absolute-cycling Nybegynder
15. juni 2003 - 14:53 #3
Tak /\
Avatar billede ztyxx Nybegynder
15. juni 2003 - 14:53 #4
mase == masse...
Avatar billede ztyxx Nybegynder
15. juni 2003 - 14:53 #5
sal jeg lægge et svar?
Avatar billede absolute-cycling Nybegynder
15. juni 2003 - 14:57 #6
Nogen der kender en dansk hjemmeside? Jeg kan godt godt engelsk, men med 3.000 fagudtryk er det lidt svært! Og hvad er php?? (JEg er ikke lige så god til de der fagudtryk?
Avatar billede absolute-cycling Nybegynder
15. juni 2003 - 15:02 #7
Læg et svar for dansk hjemmeside, og et for hvad php er!
Avatar billede ztyxx Nybegynder
15. juni 2003 - 15:12 #8
php er et serverside sprog, altså scripts der afvikles på serveren, inden det sendes til brugerens browser, det kan bruges til dynamiske websider, bl.a. søgninger i databaser osv. baseret på brugerinput.
http://www.webcafe.dk/artikler/php/ er et glimrende sted at kigge på.
http://www.phpnuke.dk/ kan du kigge på også, det er et færdiglavet brugersystem, der kan sættes op meget let, og også dansksproget udgave
Avatar billede absolute-cycling Nybegynder
15. juni 2003 - 15:17 #9
Øjeblik jeg vil lige tjekke siderne, så jeg kan se om der er point!
Avatar billede absolute-cycling Nybegynder
15. juni 2003 - 15:22 #10
OK! Der er point. Tak for det!
Avatar billede ztyxx Nybegynder
15. juni 2003 - 15:23 #11
og du spørger jo bare på Eksperten hvis det driller eller ikke vil som du vil ;-)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
15. juni 2003 - 15:24 #12
takker også lige for point :-)