Avatar billede don_migo Nybegynder
15. juni 2003 - 14:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Bånd tiladapter.

Hej allesammen.
Jeg er så ringe stillet, at jeg står med en bil der kun har båndafspiller... Jeg har ikke råd til en ny headunit, og har fået af vide, at man kan få et bånd som kan fungere som adapter til md eller cd... Er det rigtigt??? Og hvis det er... Hvor kan man så få sådan en adapter henne???

På forhånd tak for hjælpen!!! ;)
Avatar billede game_tracker Nybegynder
15. juni 2003 - 14:38 #1
man kan få dem (har set dem før) men kan ikke huske hvor de kan købes
Avatar billede dmcn Praktikant
15. juni 2003 - 14:50 #2
Ja, de kan fås. Jeg købte min i Fona. :)
Avatar billede don_migo Nybegynder
15. juni 2003 - 15:13 #3
Tak for hjælpen. Så må jeg jo se i Fona. nOrmality får pointet.
Avatar billede dmcn Praktikant
15. juni 2003 - 15:14 #4
Så må jeg hellere skynde mig at lægge et svar. :)
Avatar billede rs2000 Nybegynder
15. juni 2003 - 15:32 #5
http://www.beststuff.co.uk/hama_car_audio_adapter.htm
Kan ikke lige finde en i DK
Men det er muligt www.t-hansen.dk har en,jeg kan bare ikke finde en :-(