Avatar billede venturis Nybegynder
15. juni 2003 - 13:25 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hvordan skifter man vindue?

Når jeg i Win XP kører et spil, der selfølgelig kører på hele skærmen.. hvordan skifter jeg så hurtigt ud til skrivebordet....

Med 98 kunne jeg jo enten skifte på ALT+TAB, eller windows tasten.... kan jeg bare ikek nu.. hvorfor?
Avatar billede Slater Ekspert
15. juni 2003 - 13:26 #1
Det er programmet (spillet) der bestemmer om du kan det. Tasterne Alt+Tab og Win virker på samme måde.
Avatar billede uffekat Nybegynder
15. juni 2003 - 13:27 #2
Ja, det skulle være det samme i XP, min kan i hvertfald sagtens i C-S!!! Meget irriterende:)
Avatar billede venturis Nybegynder
15. juni 2003 - 13:32 #3
Ja.. det var sku spillet!!!!!
Avatar billede soda Nybegynder
15. juni 2003 - 13:33 #4
Med nogle spil, så kan du også blot trykke på windows knappen, mellem CTRL og ALT til venstre for spacetasten.
Avatar billede Slater Ekspert
15. juni 2003 - 13:40 #5
soda: Det har han så opdaget: Hvis du læser spørgsmålet igen vil du se:

"Med 98 kunne jeg jo enten skifte på ALT+TAB, eller windows tasten"

Læg mærke til de to sidste ord ;)
Avatar billede soda Nybegynder
15. juni 2003 - 13:44 #6
Doh! - Hvornår lære jeg at læse hele spørgsmålet *G*

Fair nok... my bad!
Avatar billede majsmarken Nybegynder
15. juni 2003 - 14:02 #7
windowstasten + [M]  => Minimer alle programmer.
windowstasten + [SHIFT][M]  => Fortryd Minimer alle programmer. Alle vinduer tilbage i samme position.

Sådan har det altid været i W9x famillien... Bare mange flere ville bruge det trix...
Avatar billede soda Nybegynder
15. juni 2003 - 14:18 #8
Ja det er rigtigt. Jeg plejer nu bare, at bruge "Vis Skrivebord" / "Show Desktop" knappen, men dette virker jo så ikke i spil ;o)

Viser vel bare hvor lidt jeg spiller spil ;o)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
15. juni 2003 - 15:20 #9
>soda< : Så SKAL du nemlig bruge den der ¤%#&$€& pegeting - musen.
Stavepladen er da meget letterer...

Prøv selv:
windowstasten + [E]  => Stifinder
windowstasten + [R]  => Kør/Run
Avatar billede Slater Ekspert
15. juni 2003 - 17:10 #10
Hmm... jeg har altid brugt Windows+D ...

Den minimerer ALLE programmer, i stedet for Win+M der kun minimerer dem i taskbaren
Avatar billede soda Nybegynder
15. juni 2003 - 20:05 #11
viperine. Det kan jeg så fortælle dig den IKKE gør. Min ICQ er nu stadig oppe efter den kommando ;o)

majsmarken: Jeg kender godt dem der og bruger dem også i ny og næ, men jeg bruger stort set aldrig stifinderen. I stedet har jeg lavet et bibliotek, hvor jeg har lagt links til alle de foldere jeg bruger mest. og så langt en quicklanch genvej til den mappe. - Det er stadig hurtigere end, at bruge stifinderen.