Avatar billede timsen Nybegynder
03. december 2000 - 22:51 Der er 8 kommentarer

Hva synes i om...

Hva synes folk på eksperten om at oprette en side ved navn www.savner.dk

Med formål at folk kan finde en eller anden man har mistet kontakt med eller ligende.. Kender i ik det at man kun når at få et navn eller noget når man er ude og feste og så går man og prøver at finde hende/ham så kunne man lave en efterspørgsel efter den person komme med en person beskrivelse ovs. ??
Avatar billede bacardil Nybegynder
03. december 2000 - 22:52 #1
Syntes du er for nærig med dine point.

Men iden er fin.. det var svar for 0 point :o)
Avatar billede timsen Nybegynder
03. december 2000 - 22:54 #2
Hmm..det hvis der er nogen der er interesseret kunne vi snakke samme om at starte noget op, kontakt mig på ICQ 92064248
Avatar billede xtom2 Nybegynder
03. december 2000 - 22:55 #3
jeg synes www.jegsavnerdig.dk eller noget lignende lyder bedre..
Avatar billede timsen Nybegynder
03. december 2000 - 22:58 #4
Ja et eller andet...
Avatar billede blood Nybegynder
03. december 2000 - 23:08 #5
hmmm http://venner.jubii.dk/

men din iden er god nok
Avatar billede timsen Nybegynder
03. december 2000 - 23:15 #6
Ja viste den var der men det kunne være fedt at have en side med chat, kontakt osv. så kunne man sætte et billede af sig selv så hvis personen kom forbi så kunne man se om man genkendte søgeren, på starten af siden kunne man taste sit navn ind og se om der er noget der passer inden man kigge resten af siden.
Avatar billede epoc Nybegynder
29. december 2000 - 23:55 #7
hmm det er ikke en hel dårlig ide jeg er med hvis der stadig er interesse for ideen fra din side kontakt mig på icq 55309696
Avatar billede okay Nybegynder
29. december 2000 - 23:57 #8
timsen...der er mange der har fundt på den ide før dig ;) prøve at tænke på en anden ide..