Avatar billede simpsons Nybegynder
15. juni 2003 - 00:35 Der er 13 kommentarer og
5 løsninger

Erfaring med laptops.dk og laptop4u.dk?

Hej

Jeg påtænker at købe mig en bærbar computer, og har i den forbindelse kigget på laptops.dk og laptop4u.dk

Men inden jeg køber, vil jeg gerne være helt sikker på, at det er nogle ordentlige firmaer.

Er der nogle der har erfaring med disse firmaer?

med venlig hilsen
Michael
Avatar billede janemil Nybegynder
15. juni 2003 - 00:36 #1
>laptops.dk
De er i hvert fald 100% pålidelige.
Avatar billede simpsons Nybegynder
15. juni 2003 - 00:49 #2
Har du købt hos ham?
Avatar billede janemil Nybegynder
15. juni 2003 - 00:51 #3
Mit tidlige arbejde har købt 4 og 1 jeg kender har købt 1.
Servicen var i top - og prisen er jo helt ok ;-)
Avatar billede avlund Nybegynder
15. juni 2003 - 00:54 #4
Jeg har købt min blærbare hos laptop4u.dk. Jeg kunne frit modificere maskinen som det passede mig og fik oven i købet en gratis taske med, og modtog maskinen en dag eller to efter jeg havde bestilt. Det sted er varmt anbefalelsesværdigt.
Avatar billede simpsons Nybegynder
15. juni 2003 - 01:03 #5
Det lyder jo ganske ok :)

Tror jeg lige vil lade spørgsmålet stå åbent lidt endnu, og se om der komme mere imorgen.
Avatar billede kjoller Nybegynder
15. juni 2003 - 01:03 #6
Jeg købte noget tilbehør hos laptops.dk han var enormt flink og servicen var helt i top.
Avatar billede ylwen Nybegynder
15. juni 2003 - 10:29 #7
Jeg har også købt hos laptop4u og kan kun sige at jeg fik hvad jeg bestilte til det aftalte tidspunkt. Så ingen problemer der.
Avatar billede kjoller Nybegynder
15. juni 2003 - 12:53 #8
For lige at smidden en mere i kassen så er www.computersalg.com heller ikke værst, jeg bestilte en vega+ 900 om fredagen og havde den lørdag(dog for ekstra gebyr til post danmark), men der var også primo service.
Avatar billede driis Nybegynder
15. juni 2003 - 12:59 #9
Jeg har en kammerat, der har købt sin bærbare på laptops.dk, og han er også 100% tilfreds.
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. juni 2003 - 13:37 #10
Kan stå inde for laptop4u - 100% pålidelige :)
Avatar billede avd Nybegynder
15. juni 2003 - 23:08 #11
jeg arbejder i et af de firmaer der lev bærbar til laptop4u og må sige det er et helt ok firma :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. juni 2003 - 21:58 #12
avd> det gør jeg også :)
Avatar billede madsdanmark Nybegynder
02. september 2003 - 10:19 #13
Jeg husker jeg så et indlæg hvor der var en utilfreds kunde -
men det kan jo være konkurentens indlæg.
Jeg står også og skal købe 2 thinkpad T40 og overvejer laptops.dk
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. september 2003 - 20:00 #14
madsdanmark> nu er det - uheldigvis - sådan, at man KUN hører fra dem der er utilfredse med en butik. Der findes jo tusindvis af sider der rakker firmaer ned, og jeg har ikke set en eneste der ROSER et firma...
Avatar billede cdkj Nybegynder
02. oktober 2003 - 18:58 #15
Er der Ingen af Jer, der under sig over de lave priser??? Jeg tror personligt at der er noget der LUGTER. Jeg vil ikke komme ind paa hvad det kan veare.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. oktober 2003 - 20:02 #16
cdkj> de lave priser?
Det har nok sin forklaring i ordningen med distributøren skal du se!
Avatar billede cdkj Nybegynder
23. november 2003 - 15:34 #17
john stigers, det har du ret, men vis de parale importere, så er der ikke noget support eller garanti fra ibm, så ligger garantien hos forhandleren, og så man over veje med sig selv om det man vil have....?
Avatar billede nesmoht_dk Nybegynder
04. februar 2006 - 13:14 #18
Hold jer langt fra laptops.dk deres IBM computere er parellel-impoteret dvs. IBM danamrk  yder ingen garanti på de maskiner.