Avatar billede maxdennis Nybegynder
15. juni 2003 - 00:31 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

MP3 Download?

JA! Jeg ved godt at 99% af alle MP3'er er ulovlige, men jeg er lidt ligeglad... Så spar mig for jeres moral pis. Jeg er ved at være godt træt af at de fleste MP3 sider indeholder fucking dårlige links, som tit ikke dur. Jeg har prøvet sider som mp3sound, supermusic osv. Jeg søger en side hvor der er MASSER af gode nye downloads, som virker! Det må gerne være hele albums, og WMA filer! Bare et eller andet godt!
Avatar billede dmcn Praktikant
15. juni 2003 - 00:33 #1
Hvis der linkes til noget som helst andet end 100% lovlige mp3-filer i dette spørgsmål, lukkes det med det samme.
Avatar billede mr-bob Nybegynder
15. juni 2003 - 00:33 #2
Det er sjovt at du alligevel poster dette spm når de ved at det er ulovligt!
Jeg vil foreslå at du ind på www.Kandu.dk næste gang du vil have med ulovligheder at gøre!!!!

Med venlig hilsen Mr bob
Avatar billede maxdennis Nybegynder
15. juni 2003 - 00:36 #3
Hør nu her fiskemand... Jeg er RIMELIG ligeglad... Du siger faktisk til mig at du aldrig har haft en ULOVLIG MP3 fil? Eller spil, eller program? Jaaa.... så lad være at kaste med sten når du selv bor i et glashus... Right horsefucker...?

:)
Avatar billede dmcn Praktikant
15. juni 2003 - 00:37 #4
maxdennis deaktiveres. Det sprogbrug gider vi ikke se på.
Avatar billede popsy Novice
15. juni 2003 - 00:57 #5
n0rmality> Vejen frem!!! Klapper højlydt! (Mener det sq!)
Avatar billede julemandenstyrer Nybegynder
15. juni 2003 - 01:31 #6
Hvorfor skal stakkels maxdennis deaktiveres? Comeon.... han fik jo ikke engang en advarsel! OG POPSY! FEDTERØV!
Avatar billede dmcn Praktikant
15. juni 2003 - 01:34 #7
julemandenstyrer deaktiveres. Hvis nogen skulle være i tvivl, er det maxdennis' nye bruger.
Avatar billede halifax Nybegynder
15. juni 2003 - 01:37 #8
maxdennis er sandelig ikke nogen "stakkel" men et flop som bruger på E.dk. Til dig julemandstyr - tal pænt om andre brugere.
Jeg klapper også højlydt, uanset hvad du så vil kalde mig.
Avatar billede nejnejnejnejnej Nybegynder
15. juni 2003 - 01:46 #9
Hej... Igen... Hahahaha... til grin.... er du klar over at det er ulolig at sprore en ip uden tilladelse? Sååååå.... n0rmality.... Knep en hest i laden.... Din fucking lorte pis luder med dårlig ånde.... GÅ HJEM! ha luder....
Avatar billede tobias28 Praktikant
15. juni 2003 - 08:11 #10
Nu bliver det vist ikke mere latterligt! n0rmality -> du har gjort dit! Flot.

...de andre med "heste-kommentarerne", bør vide, at de ingen hjælp får på E.dk før de har lært, at opføre sig ordentligt!
Avatar billede fromsej Praktikant
15. juni 2003 - 10:31 #11
Gud ved hvor længe sådan en tumpe vil blive ved?
Indtil han kommer ud af puperteten måske, eller skal han lige ind i den først!
Avatar billede popsy Novice
15. juni 2003 - 12:27 #12
Klapper lige igen, mens jeg glider ned fra min stol af grin :D
Avatar billede lrd Nybegynder
15. juni 2003 - 12:30 #13
Den bruger er vist ikke den skarpeste kniv i skuffen!!
De kommentare han smider viser jo altid om personen.

Sølle forældre!

Godt tiltag n0mality!!
Avatar billede kurt_cobain Nybegynder
19. august 2003 - 08:46 #14
Avatar billede popsy Novice
19. august 2003 - 12:58 #15
kurt cobain> Spørger er deaktiveret pga et ulovligt spørgsmål, så det der får du sq nok ikke meget ud af :D
Avatar billede kurt_cobain Nybegynder
20. august 2003 - 09:45 #16
Ohh :)