Avatar billede maxdennis Nybegynder
14. juni 2003 - 21:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Billig Bærbar!

Hej... Jeg søger en der vil sælge en billig bærbar computer (nej, den må ikke være varm). Den behøver ikke være specielt kraftig, da den kun skal bruges til arbejde. Ligger du inde med sådan en, og bor du på Sjælland er jeg meget interesseret i at høre fra dig.
Avatar billede janemil Nybegynder
14. juni 2003 - 21:13 #1
Avatar billede maxdennis Nybegynder
15. juni 2003 - 00:32 #2
AHHHH!! NEIN! BÆÆÆÆÆÆ PC!
Avatar billede michael-k Nybegynder
15. juni 2003 - 00:34 #3
Så må du da have nogle krav til den. Andet kan både du og jeg ikke bruge til noget, det da for tamt!