Avatar billede sap2k Nybegynder
03. december 2000 - 21:56 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Mangle codec til Mpeg4

Hej Alle,

har modtaget animationsklip fra en bekendt som er pakket divx (mpeg4) - disse kan jeg ikke afspille selv om jeg har hentet MediaPlayer 7 og har divx_311alpha installeret - kan der hjælpes med en driver?? (Skal kunne bruges til Win2000)
Avatar billede hanno Nybegynder
03. december 2000 - 21:59 #1
Hent den på http://divx.ctw.cc

\\\\hanno
Avatar billede sap2k Nybegynder
03. december 2000 - 22:14 #2
har kun divs_311alpha - har jeg i forvejen!!
Avatar billede liquid Nybegynder
03. december 2000 - 22:30 #3
har samme problem...andre divx afspillere virker heller ikke hos mig...
Avatar billede liquid Nybegynder
03. december 2000 - 22:30 #4
Mediaplayer 7 HAR det codec den skal have til at spille divx
Avatar billede hanno Nybegynder
03. december 2000 - 22:37 #5
Avatar billede karstenh Nybegynder
03. december 2000 - 22:37 #6
Hvis mediaplayer7 har et divx-codec er det forkrøblet, ligesom mpeg 2 layer tre codecet fra fraunhofer.
Hend det hanno siger, installer det, og brug mediaplayer 6.4 (mplayer2.exe) til at afspille det med :)
Du kan sikkert også finde på noget andet at bruge 20 megabyte ram til, eller hvor meget den fine skinning i mp7 æder.
Avatar billede sap2k Nybegynder
04. december 2000 - 10:48 #7
Viker desværre heller ikke... har filer den fint kan afspille, men de klip han har sendt vil den ikke æde - siger ellers de funger fint hos ham under WinMe . . . stadig nogen der har mod på en løsning??
Avatar billede gephion Nybegynder
17. december 2000 - 21:16 #8
Der er nogle af DivX filmene der er lavet af en bestemt release gruppe. For at kører deres film, skal du have en slags \"addon pacth\"...

Har desværre ikke den patch der, men gruppen hedder SMR  .... Håber det kan hjælpe dig??

Der er også kommet et nyt codec, tror det ligger på http://www.3ivx.com/
Avatar billede gephion Nybegynder
17. december 2000 - 21:17 #9
Kom lige til at tænke på... Efter du har installeret selve codec filen, kører du så \"runmefirst\"??...
Avatar billede sap2k Nybegynder
18. december 2000 - 08:30 #10
naturligvis ellers installeres codec\'et jo ikke!!
Avatar billede gephion Nybegynder
18. december 2000 - 10:06 #11
Nopez, men jeg har været ude for den fejl et par gange :)

Hvad er det for en DivX release du ikke kan se???

En officiel, eller en hjemmecodet?