Avatar billede cravenx Nybegynder
14. juni 2003 - 15:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

1334 lan connection gone!

jeg har et epox 8rda+ mobo og der plejer at være en ekstra lan connection der hedder noget med 1334 og den er der ik mere og nu kan jeg slet ikke connecte til inet hvad gør jeg og hvad er det for en connection?

Har prøvet at formatere og installere mine nForce drivere igen men det har ik hjulpet..
Avatar billede silverwolf Nybegynder
14. juni 2003 - 16:26 #1
1334 er din firewire port, den bruger du ikke til at koble til nettet med :) Du kan aktivere den ude i biosen, hvis du skal bruge firewire til dit kamera eller andet.

det med inettet kan jeg ikke hjælpe dig med, så skal jeg vide mere om problemet.

evt. giv mig outputtet af ipconfig /all fra din command prompt (cmd) i kør.

Så kan jeg måske hjælpe dig

evt. også ping 80.196.6.69 og se om du får svar tilbage, og silverwolf.dk og se om du får svar tilbage.
Avatar billede hottadpole Nybegynder
14. juni 2003 - 20:19 #2
I øvrigt heder firewire 1394 og ikke 1334. Kun en oplysning.
Avatar billede cravenx Nybegynder
14. juni 2003 - 22:07 #3
Ehm ja fandt jeg ud af at den hed 1394 nu er den tilbage og mit inet virker igen..!
Avatar billede cravenx Nybegynder
14. juni 2003 - 22:08 #4
silverwolf smid et svar så du kan få nogle point
Avatar billede silverwolf Nybegynder
14. juni 2003 - 22:40 #5
:)

Hottaadpole, jeg sov lidt i timen. Men selvfølgelig er det 1394 og ikke 1334, jeg studsede også lidt da jeg skrev det. Men det 1334 havde forvirret mig