Avatar billede janusb Nybegynder
14. juni 2003 - 14:48 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

cheat til Counter-Strike

Hvor kan man finde cheat til Counter-Strike?
Avatar billede popsy Novice
14. juni 2003 - 14:53 #1
Tror du skulle tage og kigge på dine gamle spørgsmål, der er sikkert nogen hjælpere der trænger til feedback, eller også skal spørgsmålene bare lukkes.
Se hvordan du gør her.: http://www.ebruger.dk/faq.asp#behandling_af_svar

Med hensyn til at du søger cheats til CS, så tror jeg ikke du skal regne med hjælp herinde, var det ikke bedre at lære spillet?
Avatar billede stueplanten Nybegynder
14. juni 2003 - 14:58 #2
www.0gc.de - et cheating program. Meeen det er nok bedst IKKE at cheate når du spiller på offentlige servere, da dit wonid nogengange kan blive banned så du ikke kan spille over nettet mere :(
Hvis du absolut vil, så spil med bots eller opret din egen "cheating server".
Avatar billede stueplanten Nybegynder
14. juni 2003 - 14:59 #3
ellers kig her: www.unknowncheats.com
Avatar billede fulper Nybegynder
14. juni 2003 - 15:57 #4
www.cs-hacked.com er osse fin!

Jeg spiller selv counter-strike en del og syntes at det er plat at snyde, men jeg vil da opfordre dig til at prøve...

så slipper vi nemlig for at møde dig på secure servers ;)

no hard feelings, og som popsy sagde, find dig et lan eller lav din egen server hvis du vil cheate...
Avatar billede stueplanten Nybegynder
14. juni 2003 - 16:01 #5
fulper > det var altså mig, ikke popsy, der sagde det... :D
Avatar billede lrd Nybegynder
14. juni 2003 - 16:01 #6
Tror desvære at alle efterhånden snyder :-)

Synes sq det snart kun gælder om at have den bedste cheat. Men som popsy siger er det totalt plat at snyde. Hvorfor ikke træne som alle andre gør.

Lrd
Avatar billede popsy Novice
14. juni 2003 - 16:35 #7
Cheatere er de eneste som jeg føler udtrykket n00bs til fulde kan bruges om. Hvis man ikke har energi nok til at lære spillet på en fair måde, bør man, efter min mening, holde sig væk!
Avatar billede lrd Nybegynder
14. juni 2003 - 17:38 #8
Agree!!!

Sammme spørgsmål er nu oprettet i diverse :-)