Avatar billede pladask Nybegynder
03. december 2000 - 20:50 Der er 20 kommentarer og
2 løsninger

ARG!

Ja, jeg ved der er en _meget_ dem måde at gører det på, men jeg har fuldstændigt glemt det.

Mit dejlige Internet Explorer ikon på mit skrivebord kom jeg til at slette. Dvs fjerne fra skrivebordet. Jeg har prøvet at få det tilbage med TweakUI, men så kan man åbenbart ikke aktiverer IE alligevel. De eneste valgmuligheder jeg får er: Klip, Opret Genvej og Egenskaber.

How do I get it back?:)
Avatar billede repsac Nybegynder
03. december 2000 - 20:55 #1
finder exe-filen (søg på *ie*.exe)
højreklik på den, før den ud på desktoppen og vælg \"gem som genvej\" ...
Avatar billede pladask Nybegynder
03. december 2000 - 20:57 #2
Jeg skal jo have noget at få tiden til at gå med:)
Ikke bare en genvej, da det er logisk nok at lave den.
Avatar billede nomiz Nybegynder
03. december 2000 - 20:59 #3
Der er da ingen forskel på en genvej, og at få det tilbage..?!.. Ellers så lige smæk Win98-CD\'en i og installer forfra!

/vh
Simon
Avatar billede repsac Nybegynder
03. december 2000 - 21:00 #4
Lav min engelske stil ...
Avatar billede repsac Nybegynder
03. december 2000 - 21:04 #5
Forresten hvis du skal ha\' tiden til at gå med noget, hvorfor spør\' du så? ;)
Avatar billede pladask Nybegynder
03. december 2000 - 21:04 #6
Hmm... Har godt nok fået 11 i udvidet, men gider altså ikke:)

Oh well... Så prøver jeg da bare noget andet
Avatar billede repsac Nybegynder
03. december 2000 - 21:06 #7
Jeg tror altså ikke der er andet at gøre end en geninstallation ...
Men hvis du finder ud af en anden måde ... skrive det lige så ikk\'
Avatar billede pladask Nybegynder
03. december 2000 - 21:06 #8
Jeg gider sq ik\' geninst. Der må da være en anden måde.

Skal nok skrive det når jeg finder ud af det.
Avatar billede nomiz Nybegynder
03. december 2000 - 21:09 #9
Det ultimative tidsfordriv -> Gennemfør Q3 i \'nightmare\'.. Så går tiden da!!
Avatar billede pladask Nybegynder
03. december 2000 - 21:17 #10
Gider jeg ikke engang prøve på, jeg får tæv på hardcore:)
3D Shoot em Up er bare ikke mig...
Avatar billede nomiz Nybegynder
03. december 2000 - 21:18 #11
Jeg har med sved og tårer gennemført hardcore.. Det var også med musearm, hovedpine, og hold i nakken som følge.. :(

/vh
Simon
Avatar billede pladask Nybegynder
03. december 2000 - 21:23 #12
LOL
Det hårdeste jeg har nakket ham på var den midderste (kan ikke huske navnet på den)
Der syntes jeg han var svær nok:)
Avatar billede cc2000 Nybegynder
04. december 2000 - 08:16 #13
du behøver kun geninstallere IE ikke hele windows! ellers er der noget med registreringsdatabasen hvor du skal indsætte en streng, kan ikke huske hvor men vil da gerne prøve at finde den! Har jo fundet den før! *GG*
Avatar billede pladask Nybegynder
04. december 2000 - 10:17 #14
Det må du da gerne. Den her _skal_ løses!:)

Jeg kan insætte det ved hjælp af TweakUI og ITweakU, men det ikon det ligger dér, kan jeg ikke åbne Explorer fra.

Jeg får kun følgende valgmuligheder:
Klip
____
Kopier
Slet
Omdøb
______
Egenskaber

Avatar billede cc2000 Nybegynder
04. december 2000 - 11:39 #15
Jeg prøver lige at finde det så!
Avatar billede pladask Nybegynder
04. december 2000 - 13:13 #16
Oki doki. Så er der også 50point til dig:)
Avatar billede cc2000 Nybegynder
04. december 2000 - 15:22 #17
kan du finde ud af at bruge registrerings databasen???
Avatar billede pladask Nybegynder
04. december 2000 - 15:22 #18
Se\'fø\'li (har en backup:)
Avatar billede cc2000 Nybegynder
04. december 2000 - 15:25 #19
fandt en anden løsning der muligvis også kan bruges! :)
Gå ind i Internet Explorer, vælg Funktioner, Internetindstillinger, Avanceret, derinde kan du finde et punkt der hedder Vis Internet Explorer på skrivebordet den slår du bare til hvis det ikke virker sig til så skriver jeg lige til dig hvad du skal gøre i registreringsdatabasen for at få det til at virke!
Avatar billede pladask Nybegynder
04. december 2000 - 15:28 #20
SÅDAN! Nu virker det sq:)
Opretter et spgsmål med lidt godter til dig:)
Avatar billede cc2000 Nybegynder
04. december 2000 - 15:28 #21
takker! *SS*
Avatar billede pladask Nybegynder
04. december 2000 - 15:29 #22
np. Er oprettet:)