Avatar billede 2hot4u Nybegynder
26. august 1999 - 14:59 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

GSHOOK.VXD???

Davs, er der nogle er jer der kan hjælpe mig med et problem jeg har?

Når min pc starter op med win98, siger den at den ikke kan finde en fil..GSHOOK.VXD!
Er der nogle der ved hvad den fil er for en, og hvad skal jeg gøre?
Jeg kan godt starte i fejlsikret tilstand!!!

HELP ME
Avatar billede snowball Novice
26. august 1999 - 15:36 #1
Søg efter filen i din registreringsdatabase og prøv at slette "adgangen" til filen og start PC'en op igen. Virker alt som det skal, så er det jo fint :-))

Snowball
Avatar billede hobbez Nybegynder
26. august 1999 - 15:57 #2
Check også din START UP folder (under START/PROGRAMMER) og kig i dine WIN.INI og SYSTEM.INI filer (Under C:\WINDOWS) og se om du kan finde noget der refererer til filen dér.

Avatar billede goulduck Nybegynder
26. august 1999 - 18:04 #3
Hvis du ikke er så meget for at rode rundt i regidatabasen og de andre system filer, så prøv også RegClean. Det er ikke sikkert at det hjælper, men det er da et forsøg... ellers fjerne den da bare nogle andre døde ting i regidatabasen.
Find RegClean på http://www.download.com
Avatar billede 2hot4u Nybegynder
27. august 1999 - 15:22 #4
sagen er den at min computer ikke kan fide filen....
Avatar billede goulduck Nybegynder
27. august 1999 - 17:34 #5
Så er løsningen den at du fjerner alle henvisninger til filen, så Windows ikke leder efter den mere...
Avatar billede snowball Novice
27. august 1999 - 18:14 #6
Det er jo derfor du skal slette adgangen til filen i din reg.database !!!

Snowball
Avatar billede mothar! Nybegynder
29. august 1999 - 20:53 #7
Filen er en intern modem init fil...
fjern den vil at åbne start, vælg kør, skriv win.ini, hvorefter den står på linien "RUN= ......"
slet det...og gem  og luk win.ini
hvis du har internt modem, så geninstaller
Avatar billede 2hot4u Nybegynder
29. august 1999 - 22:51 #8
Tak for hjælpen mothar...