Avatar billede anykey Nybegynder
13. juni 2003 - 12:29 Der er 5 kommentarer

Er email MSN-logon ?

Jeg ved ikke om følgende kan lade sig gøre, men jeg har en stærk overbevisning om, at det burde være muligt:

Kan det lade sig gøre, at finde ud af om en email er registreret som logon til MSN eller ikke? - Jeg ønsker at gøre dette uden at emailen på nogen måder bliver kontaktet - dvs. jeg kan ikke bare add'e den, da MSN så vil gøre opmærksom på, at nogen har added den....
Avatar billede jpvj Nybegynder
13. juni 2003 - 12:31 #1
Hmmm... så skal du nok have fat i protokollen til MSN... og den er nok ikke offentlig.

Du har en god chance i open source miljøet. Der er lavet flere klienter, der kan være både på ICQ, MSN osv. samtidig.

JP
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
13. juni 2003 - 12:33 #2
Det er ikke helt det du efterspørger, men kan måske bruges.

I messenger -> Funktioner -> Søg efter kontaktperson
Avatar billede henrik_4320 Nybegynder
13. juni 2003 - 12:34 #3
Jeg mener du bare ka gå ind og søge på MSN's hjemmeside. der skulle der vist være en liste over dem der er 'medlem' så ka du evt udelukke ell søge.

HH
Avatar billede anykey Nybegynder
13. juni 2003 - 12:35 #4
Yep... men så vidt jeg ved er MSN-protokollerne, og har da altid været offentligt tilgængelige ligesom ICQ... jf.: http://www.hypothetic.org/docs/msn/ ;-) men tjoe.. så må jeg vel lige fixe noget sammen
Avatar billede jpvj Nybegynder
13. juni 2003 - 12:36 #5
OK - men det er det samme som andre går ud fra "... This is unofficial, and the information was found from reading other documents and reverse engineering.."