Avatar billede johnnybrian Nybegynder
03. december 2000 - 16:08 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ofiice 2000

Hej!

Jeg skal have en computer opgraderet til office 2000 fra office 97. Problemet er at jeg har en masse genveje, skabeloner og autotekster i programmerne WoRd og ExEl...er der et eller andet bib som man kan kopiere for at få dem overført til den nye office?
Avatar billede johnnybrian Nybegynder
03. december 2000 - 16:09 #1
Overskrift: OFFice 2000 ;-)
Avatar billede johns Nybegynder
03. december 2000 - 16:21 #2
Jeg er faktisk ret sikker på, at selv Bill kan finde ud af at opdatere automatisk. Så start bare med office 2000. Den skifter helt automatisk du !!!

Avatar billede leif Seniormester
03. december 2000 - 21:26 #3
Jeg havde ingen problemer med at opgradere fra Office97 til Office2K. Så bare installer det skulle der ikke ske noget ved.
Avatar billede leif Seniormester
03. december 2000 - 21:26 #4
Skulle være svar.
Avatar billede johnnybrian Nybegynder
03. december 2000 - 22:08 #5
jep..det er nemt nok....men problemet er at jeg skal skifte OS...så jeg skal altså formatere...og jeg kan sq ikke bare flytte office 97 over på min maskine 2 og så tilbage igen..det giver problemer! Så det er sådan set de pågældende filer jeg leder efter..........
Avatar billede repsac Nybegynder
03. december 2000 - 22:12 #6
Så brænd da en CD med møj\'ed bare for en sikkerheds skyld ...
Ellers så har jeg tillid til at 2000 godt bagefter en reinstallering vil acceptere de \"gamle\" skabeloner mv.
Avatar billede redbastard Nybegynder
29. marts 2001 - 10:44 #7
alle dine skabeloner kan du jo bare kopiere over på diskette, Office 2000 har ingen problemer med at læse dem bagefter det er jo ikke office 97 du skal kopiere det er bare dine dokumenter.Du ved sikkert bedst hvor du har gemt dem