Avatar billede warnich Nybegynder
03. december 2000 - 15:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til Flash-julekalender søges....

Til et igangværende julekalender-projekt søger jeg HURTIGST muligt bistand til Flash-animation.
Projektet drejer sig om at billeddække en allerede indtalt speak i en fortløbende historie.
De fleste illustrationselementer er lavet - men du skal også kunne løse et illustrationsproblem i en håndevending undervejs...
Hvert afsnit er på 5-7 minutter. Og der er 2.500 kr. i produktionsmidler pr. afsnit.

Mail straks til Carsten Warnich på carsten@warnich.dk
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
03. december 2000 - 18:20 #1
Nu aner jeg ikke hvilker stil jeres julekalender er i, men sender lige en mail alligevel.

/Nikolaj
Avatar billede allandk Nybegynder
04. december 2000 - 11:15 #2
me too...

ab:)
Avatar billede warnich Nybegynder
06. december 2000 - 21:12 #3
Der er stadig ledige pladser på kalendervognen.
Kig ind på www.arnoldsjul.dk, og se under fanen \"Dagens historie\".
Det er de små \"SouthPark-wannabe\" historier, der skal animeres.

vh Carsten@Warnich.dk
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
06. december 2000 - 23:24 #4
Lys og der blev lys....
Avatar billede bhn22 Nybegynder
11. december 2000 - 09:18 #5
jeg vil meget gerne høre mere, det lyder yderst spændende.. har nu set \"filmen\" og vil gerne hjælpe, kontakt mig venligst..

/bhn22
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. januar 2001 - 20:29 #6
Hey Carsten...

Jeg ved ikke om det også er Whiskyen´s skyld, men for en god ordens skyld skal du have lukket spørgsmålet her.

he he...

Nikolaj