Avatar billede snehunden Nybegynder
13. juni 2003 - 00:40 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

ftp opload driller.

Jeg sidder og prøver at få min hjemmeside på nettet via et ws_ftp program.
Jeg har lavet en html kladde i notesblok, og gemt den som:  index.html i en mappe jeg har kaldt:  hjemmeside
Jeg har fået "transferred" det hele over i højre side af ftp programmet, og der er connection og det hele..
Men der mangler et eller andet.
Den viser ikke det jeg har lavet, men kun det selve udbyderen (www.1go.dk) har efterladt på siden.
De siger at jeg bare kan gå i gang med at oploade.
Og i den mail de sendte mig med mit brugernavn og adgangskode og hostname osv. skriver han at jeg skal huske at gemme alle mine filer i den mappe der hedder html, ellers virker det ikke.
Er det en mappe jeg selv skal lave? (den jeg HAR lavet?)
Eller er det en mappe udbyderen har liggende et eller andet sted?
Håber der er en der kan hjælpe mig.
Avatar billede jonbdk Nybegynder
13. juni 2003 - 00:51 #1
tjek at filen skal hedde index.html og ikke index.htm eller default.htm /html
Avatar billede jonbdk Nybegynder
13. juni 2003 - 00:52 #2
undskyld havde ikke set de skulle hedde html - så default.html
Avatar billede jonbdk Nybegynder
13. juni 2003 - 00:55 #3
se evt. i forummet på 1go: http://www.1go.dk/forum/viewtopic.php?t=840
Avatar billede snehunden Nybegynder
13. juni 2003 - 01:01 #4
ja jeg nåede lidt længere med det du sagde. og jeg havde glemt at kalde min hjemmeside mappe .html til sidst.
Men nu virker det som om at mit username ikke virker.
Men tak for hjælpen Jon.
Hvordan giver jeg dig de 60 point?
Avatar billede snehunden Nybegynder
13. juni 2003 - 01:01 #5
gjkjhjkhjk
Avatar billede jonbdk Nybegynder
13. juni 2003 - 06:24 #6
Dejligt du ventede 20 sek for at se, om jeg postede et svar - ej pjat - jeg kom ikke med den rigtige løsning... du fandt den selv, så det er fint nok - og du fandt sikker ud af til næste gang hvordan man accepterer et svar
Avatar billede snehunden Nybegynder
13. juni 2003 - 11:26 #7
jamen du kan stadigvæk nå at få dem. Jeg kan viel lave et fiktivt spørgesmål, kun beregnet til dig.
Ok?
Avatar billede resten Nybegynder
13. juni 2003 - 11:32 #8