Avatar billede operator Nybegynder
03. december 2000 - 15:39 Der er 2 kommentarer

fade tekst - easy 60 points!

Hvordan er det man fader tekstop og ned? fra rød til gul o.s.v?  altså så det sker hele tiden og igen.. som et slags lysshow?

det giver 60 points - skulle ik være så svært men i can\'t seem to remember it:(

Thanx
Operator
Avatar billede johns Nybegynder
03. december 2000 - 16:12 #1
Du kan jo prøve www.script.dk De har et javascript der fader (op/ned)
johnS
Avatar billede syfilisyko Nybegynder
08. december 2000 - 22:57 #2
Eller kan du bruge pegefølsomme knapper, hvis du da ikke er en af dem som fordømmer Frontpage på det groveste. Ikke fordi jeg kan lide frontpage, men den kan da bruges til nogle ting. Men bare gå ind på Indsæt > Komponenter > Pegefølsomknap
Resten er ret let. Bare vælg hvilken farve den skal have i starten og hvilken farve den skal fade til. Men husk Class filerne. Uden dem virker menuen ikke.
Håber du kan bruge det til noget.