Avatar billede goldenshadow Nybegynder
12. juni 2003 - 23:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

editor til championsship manager 4

er der ikke nogle der har en editor til det nye cm spil... så man kan lave sine egne spillere..

på forhånd tak
Avatar billede punnishment Nybegynder
12. juni 2003 - 23:44 #1
www.cm-revolution.dk

der kan du finde editorer der ændre spiller data fra grund databasen (4ever). Eller bare editorer der ændre spiller data på igangværende spil (mega nice)
Avatar billede hartless Nybegynder
13. juni 2003 - 00:57 #2
Avatar billede hartless Nybegynder
13. juni 2003 - 00:59 #3
På CM Gamer kan du finde en rigtig editor til Spillet ganske ok.
Den hedder Nygreen Editor 0.06
Der kan du ændre alt.