Avatar billede apollo69 Nybegynder
03. december 2000 - 15:18 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

outlook kan ikke modtage exe. filer

er der nogen der ved hvordan jeg kan gøre så jeg igen kan modtage exe. filerne i outlook
Avatar billede mukke Nybegynder
03. december 2000 - 15:24 #1
jeg vil tro det skyldes at du har installeret en såkaldt sikkerhedsopdatering til Outlook, der gør at \"farlige\" filer skjules, Jeg vil tro du kan afinstallere den sikkerhedsopdatering - kig evt. under tilføj/fjern programmer eller på windowsupdate.
Avatar billede johns Nybegynder
03. december 2000 - 15:29 #2
jeg tror, at det skyldes at dit sikkerhedsniveau er for højt, eller der i indstillinger er et flueben der er slåt til.
johnS
Avatar billede apollo69 Nybegynder
03. december 2000 - 15:37 #3
Jeg har lavet en sikkerhedsopdatering men kan ikke afinstaller den hvordan gør jeg
Avatar billede mukke Nybegynder
03. december 2000 - 15:58 #4
Kig her.... Jeg vil tro dette kan hjælpe dig

http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q235/3/09.ASP

Avatar billede apollo69 Nybegynder
03. december 2000 - 17:09 #5
Det kan det ikke.
Der ikke nogen uninstall funktion til det hos microsoft.
Avatar billede apollo69 Nybegynder
04. december 2000 - 11:27 #6
Jeg kan ikke bruge det her til noget.
Ellers tak for hjælpen.