Avatar billede alienass Nybegynder
12. juni 2003 - 22:02 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Telnet el. Crack / hack

Nogle der kender et sted hvor man kan Lære noget sjovt som feks: Skrive besked via en ip (tekst box på ens ip adr.'s computer) Skrive det fra lol@lol.dk eller lign?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
12. juni 2003 - 22:03 #1
Du må hellere få omformuleret dine spørgsmål. Som der tydeligt står i reglerne, vil vi ikke se spørgsmål vedrørende hacking/cracking på Eksperten.

Læg et svar, og accepter det.
Avatar billede a-torsten Nybegynder
12. juni 2003 - 22:03 #2
regel 2.5:
Det er iie lovligt at spørge efter eller poste materiale, der kan benyttes i ulovligt øjemed såsom fremstilling af computervirus, bomber, hackerangreb eller falske penge. Hvis en bruger hjælper med dette eller får hjælp til dette, vil IDG hjælpe politiet med at spore personen, hvis politiet anmoder om det.
Avatar billede maniacdog Nybegynder
12. juni 2003 - 22:04 #3
Avatar billede alienass Nybegynder
12. juni 2003 - 22:04 #4
æææh... det jeg vil er ikke hacking ville spørger om det jeg havde i svaret..
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
12. juni 2003 - 22:16 #5
Avatar billede hagler Nybegynder
28. juni 2003 - 04:54 #6
åben din cmd (menu start/kør/skriv cmd/tryk ok
når du så er ude i din cmd skal du skrive

net send 198.168.155.2 hej hej

|      |            |      |
komando  modtager ip  besked

det er bare et eksempel på en besked du kan sende (det virker kun under win200/winxp) modtager kan havde skrevet "net stop messeger" (du skal lige fjerne "") så kan personen ikke modtage beskeder.

hvis du vil være rigtig ireterende kan du lavde en bat fil med dette script
"
net send 198.168.155.2 hej hej
sjov.bat
"

filen skal hedde sjov du laver filen ved at åbne et text dokument i notesblok skrive scriptet og når du gemmer gem med fil navnet "sjov.bat"

åben filen også modtager personen heletid irreterende beskeder...
Avatar billede hagler Nybegynder
28. juni 2003 - 04:55 #7
det var også et svar
Avatar billede hagler Nybegynder
28. juni 2003 - 04:56 #8
at skrive beskeder via ip er ikke noget med crack, hack eller sikkerhed at gør det er almindelig kumunikation...