Avatar billede alienass Nybegynder
12. juni 2003 - 21:55 Der er 30 kommentarer og
1 løsning

Crack/Hacking

Hmm... Kan man ikke skrive en tekst box til en over sin com?
Hvis nu jeg har ens ip også jeg Intaster den i et program eller telnet kan jeg så ikke få den til at få en tekst box op på hans / hendes computer?
Skriv venligts Guide eller sig hvor jeg kan lære det
Avatar billede a-torsten Nybegynder
12. juni 2003 - 21:56 #1
Kommer helt and på styresystem....

Ved Xp/2000 kan du bruge net send ...

net send ip besked..
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
12. juni 2003 - 21:57 #2
Det har da ikke rigtig noget med crack eller hacking at gøre

startemenu -> kør -> skriv: net send ip "besked"

Istedet for ip skriver du selvfølge computeren ipadresse
Avatar billede alienass Nybegynder
12. juni 2003 - 21:57 #3
Har xp ? Skriv hvad jeg skal skrive og hvor jeg skal skrive det i!
Avatar billede fangel Nybegynder
12. juni 2003 - 22:01 #4
NetSend 101

1) find et offer der kører Win
2) start => kør "cmd" ("command" på ældre versionaf af win4 ^H 32)
3) skriv "net send [ip på offer] "[besked]"
4) indse effektiviteten af .bat scrips (vil ikke komme længere ind på det)
5) skynd dig at skrive "net stop messenger" så personen ikke kan gøre gengæld

Morten
Avatar billede lare Nybegynder
12. juni 2003 - 22:02 #5
Det samme

Net send IP(192.168.x.x) "Her skal teksten være"

Det er da bare ok at du selv tager pointene
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
12. juni 2003 - 22:03 #6
alienass >> KOm med en god begrundelse for hvorfor du selv tager pointene. Du får 3* det rigtige svar.
Avatar billede lare Nybegynder
12. juni 2003 - 22:03 #7
Offeret skal køre windows 2000 eller xp
Avatar billede Slettet bruger
12. juni 2003 - 22:03 #8
alienass >> Ikke særlig pænt selv at tage pointene
Avatar billede fangel Nybegynder
12. juni 2003 - 22:03 #9
(eller NT)
Avatar billede lare Nybegynder
12. juni 2003 - 22:04 #10
Selvfølgelig. Havde lige glemt den "gamle"
Avatar billede bufferzone Praktikant
12. juni 2003 - 22:04 #11
nøjagtig som jakobclausen har skrevet, men lad mig så pensle det ud for dug.

kør din musemarker (det der også kaldes cursoren) ned i venstre hjørne af din skarm og dryk der hvor der står START (hvis du har standard installation, er knappen grøn)

Vælg derefter punktet Kør... (findes nederst i den højre af de to kolonner)

Når kør dialogboksen kommer frem skriver du nedenstående tekst i det hvide felt midt i boksen (det er det eneste sted du kan skrive i boksen)

net send ip "her mellen de to aanførselstegn skriver du din besket "

(et anførselstegn ser således ud ")

Herefter trykker du OK. (den første af de tre muligheder)
Avatar billede maniacdog Nybegynder
12. juni 2003 - 22:04 #12
Avatar billede fangel Nybegynder
12. juni 2003 - 22:06 #13
buffer => musemarkør == den man bevæger ved at bevæge musen... ;)
Avatar billede bufferzone Praktikant
12. juni 2003 - 22:10 #14
Ja det er den, jeg var bange for at jeg ikke var helt klar og udførlig nok
Avatar billede bredker Nybegynder
12. juni 2003 - 22:12 #15
det kan man da kalde >skåret ud i pap <
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
12. juni 2003 - 22:16 #16
alienass >> Opret et nyt spørgsmål og fordel point og luk http://www.eksperten.dk/spm/364160 eller der ryger en anmeldelse afsted!
Avatar billede maniacdog Nybegynder
12. juni 2003 - 22:18 #17
jakobclausen> Jeg har anmeldt ham. Prøv at gå hans oprettede spørgsmål igennem. Der er flere hvor han igen og igen har en rigtig skidt opførsel (hvis du spørger mig).
Avatar billede slots_norton Nybegynder
12. juni 2003 - 22:18 #18
Avatar billede bartzzeh Nybegynder
12. juni 2003 - 22:19 #19
Det er fandme ikke fair for de andre at han giver sig selv point'ne!
Avatar billede fromsej Praktikant
12. juni 2003 - 22:27 #20
Desværre bliver vi nok nødt til altid at tjekke brugerprofil, inden vi svarer på noget som folk vi ikke kender i forvejen opretter spørgsmål om, dette er eneste måde at gardere sig på mod de tumper der , undskyld udtrykket, pisser på os og på Eksperten.
Avatar billede donwang Nybegynder
12. juni 2003 - 22:33 #21
hmm... jeg syntes ikke det virker... Er der ikke en der vil prøve at sende en besked til 130.228.82.161 ?
Avatar billede fangel Nybegynder
12. juni 2003 - 22:33 #22
fromsej => vivre le revolution. pro junta.

naa, deep serious... det burde man... (er der andre en mig der tror at han er 12 år) (jf. hans spm om skatertøj til 12-årige)...
nutidens unge, de skal bare ødelægge alt de kommer i nærheden af... sikke en grafiti-kultur...

Morten
Avatar billede donwang Nybegynder
12. juni 2003 - 22:35 #23
Cool... Kan man ikke sende til sig selv, eller?
Avatar billede fangel Nybegynder
12. juni 2003 - 22:36 #24
tjo... send til 127.0.0.1 <= loopback til localhost
Avatar billede amplificator Nybegynder
12. juni 2003 - 22:38 #25
Det virker kun hvis man har direkte forbindelse til nettet.. Dvs. folk bag router osv. kan ikke modtage de beskeder medmindre man manuelt åbner for port.
Avatar billede donwang Nybegynder
12. juni 2003 - 22:39 #26
Jeg sender Net send IP(127.0.0.1) "En lille hilsen" fra kør, så kommer net.exe op, op så sker der ikke mere?
Avatar billede fangel Nybegynder
12. juni 2003 - 22:40 #27
det skal være

net send 127.0.0.1 "hello world"

Morten
Avatar billede donwang Nybegynder
12. juni 2003 - 22:40 #28
Har også prøvet: net send [127.0.0.1] "[besked]"
Avatar billede donwang Nybegynder
12. juni 2003 - 22:40 #29
Så virkede den:O)
Avatar billede jonbdk Nybegynder
12. juni 2003 - 22:47 #30
Nu stiller jeg lige et spørgsmål uden point :)
Hvilken port skal åbnes for det - og selvfølgelig er der point til den først der svarer rigtigt :)
Avatar billede jonbdk Nybegynder
12. juni 2003 - 22:59 #31
mit sidste spm er flyttet til : http://www.eksperten.dk/spm/364190