Avatar billede jesperhvem Nybegynder
03. december 2000 - 14:25 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

SMS SENDER ØNSKES

Jeg skal bruge en god SMS sender til min side www.peter-plys.dk

Håber en af jer hurtigt kan lave den !
Avatar billede okay Nybegynder
03. december 2000 - 14:28 #1
Avatar billede okay Nybegynder
03. december 2000 - 14:29 #2
point hæ hæ.... ;)
Avatar billede jesperhvem Nybegynder
03. december 2000 - 14:36 #3
Det er en ok sms afsender, men jeg har ingen viden om hvordan jeg får den til at virke på min side.
Det jeg har prøvet er at kopiere kilden, men når jeg prøver afsenderen på min egen side sker der intet andet end at der kommer en side uden indhold.
Jeg tror det jeg mangler er at uploade noget mere end blot kilden til min side, men hvad ???
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
03. december 2000 - 14:50 #4
Du kører på cybercity\'s server ikke? der kan du ikke bruge hverken asp eller php du bliver nødt til at have selve senderen liggende et andet sted. (f.eks. www.f2.com hjvor du gratis har mulighed for at have php liggende.)
Avatar billede jesperhvem Nybegynder
03. december 2000 - 14:52 #5
Jep jeg bruger cybercity.
Prøver lige på en anden udbyder.
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
03. december 2000 - 14:55 #6
det skal være et sted hvor de udtrykkeligt skriver at de understøtter php eller asp. Mig bekendt understøtter ingen danske internet udbydere det, du skla derfor have fat i et gratis sted som f.eks www.f2s.com eller www.whitehat.dk begge php.
Avatar billede leif Seniormester
03. december 2000 - 15:00 #7
Jeg kan kun varmt anbefale www.f2s.com har kun været glade for dem.

PHP
Database
egne e-mail adresser @brugernavn.f2s.com
og m.m.

Men prøv at kigge på www.johannsen.f2s.com det kan være at vi kan finde ud af noget.

Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
03. december 2000 - 15:00 #8
f2s\'s side kan være lidt svær at finde rundt i tilmeld dig her:  https://secure.freedom2surf.net/products/free/signup.php3
Avatar billede leif Seniormester
03. december 2000 - 15:01 #9
Accepteret mens jeg sad og skrev. *s* *g*
Avatar billede jesperhvem Nybegynder
03. december 2000 - 15:02 #10
Ja den virker på whitehat.dk - Men alt virker på whitehat.dk :-)

---
Jeg vil gerne give 100 point til den person som kan lave en lidt mere advanceret SMS sender til mig.
Hvor afsenderen fx. kan vælge nogle standart beskeder som fx: Tag et kik ind på www.peter-plys.dk , Bare en lille hilsen til dig - OSV..

Håber der er en som kan hjælpe mig!
Avatar billede leif Seniormester
03. december 2000 - 15:03 #11
Men hvorfor egentlig ikke bare køre din site hos Freepaq.dk når du har domæne???
Avatar billede jesperhvem Nybegynder
03. december 2000 - 15:08 #12
Det er bare lidt grimt med den lille \"bar\" der kommer i toppen.
Avatar billede leif Seniormester
03. december 2000 - 15:14 #13
Måske men tilgengæld har du det gratis.

Det kan jeg godt hjælpe dig med. Skal bare vide hvad der skal stå!!!

Hvis du har ICQ er jeg på nummer 22794789
Avatar billede tommyf Nybegynder
03. december 2000 - 15:16 #14
Virker det ikke lidt... hmm, umoralsk at bruge peter-plys.dk til at få flere til at tilmelde sig www.getconnected.dk ? Ude til venstre.
Avatar billede jesperhvem Nybegynder
03. december 2000 - 15:21 #15
Jeg bruger også bare navnet www.peter-plys.dk hos getconnected for at få flere besøgende på min side.

Jeg er stoppet med Getcoonnected for længe siden - Der er lidt for meget pyramidespil over det.