Avatar billede cybermike Nybegynder
12. juni 2003 - 19:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

OpenBSD , TDC Netekspress , PPPoE

Nogen der har overstående til at fungere?, og hvis ja, hvordan? Points til den der giver mig en fungerende konfiguration.
Avatar billede cc1960 Nybegynder
13. juni 2003 - 13:45 #1
Heller ikke her, men når det virker må du gerne give mig besked.
Avatar billede plexus Nybegynder
17. juli 2003 - 10:51 #2
Hej.

Der er en udemærket forklaring til opsætning af PPPoE sammen med TDC's NetExpress på *BSD (pppd) på:

http://www.freesbee.dk/howtos/B3/pppoe.htm

Håber dette kan hjælpe dig.
Avatar billede cybermike Nybegynder
30. juli 2003 - 00:38 #3
Nej det hjalp ikke en hat da du ikke svarede paa mit spm. Spm loed om nogen havde haft det til at virke, det har du tydeligvis ikke ergo kan du ikke forklare mig om det er muligt.

Men jeg har derimod selv sidet og debugget lortet, sniffet, reverse engierred osv og faaet det til at spille og kan sige trods diverse violations kan det lade sig goere :)
Avatar billede cybermike Nybegynder
30. juli 2003 - 00:39 #4
lukkes